Martin Prokop se dočkal zpětného zadostiučinění. FIA rozhodla, že pětiminutová penalizaci, kterou dostal český jezdec ještě před startem soutěže na Sardinii, bude zpětně zrušena.
Martin Prokop dostal penalizaci ještě před startem soutěže za to, že mělo dojít k porušení plomby na převodovce. Na místě se týmu nepodařilo přesvědčit komisaře o nesprávnosti jejich rozhodnutí, teď se však manažerovi týmu, Quirinu Müllerovi, podařilo FIA dokázat, že měl český tým pravdu.
FIA se rozhodla vzít zpět svoji pětiminutovou penalizaci, což zpětně posouvá Martina Prokopa na deváté místo v soutěži. Pro Martina jde sice o zpětné zadostiučinění, nicméně dojem ze soutěže už mu to nevrátí. Jezdec se netajil, že díky rozhodnutí komisařů přišel o motivaci bojovat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.