Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, je nadšen novým stylem práce svého pilota, Thierryho Neuvillea. Dle něj teď Belgičan působí vyzráleji.
Vítězství na Sardinii bylo pro Thierryho Neuvillea velkým vysvobozením, pochválil jej také týmový šéf, Michel Nandan. Ten jej po slabých výkonech v minulosti několikrát veřejně kritizoval. Nandan teď ale řekl, že "nového" Thierryho Neuvillea, který nespoléhá pouze na svůj talent, neviděl až při slibném představení na Sardinii.
"Thierry byl vždy rychlým mladíkem, na tom se nic nezměnilo. Teď ale možná pracuje trochu více," řekl Michel Nandan pro 'wrc.com'. "Působí koncentrovaněji a mám dojem, že teď dokáže lépe kontrolovat svoje tempo na zkouškách. Kromě toho zlepšil svůj rozpis. Působí teď vyzráleji." Tuto změnu chtěl Nandan u Neuvillea vidět už od začátku sezony. Avšak po zisku slibného třetího místa z Monte Carla přišla série horších výsledků, po nichž stál ve stínu výkonů Haydena Paddona. V Itálii ale Thierry předvedl moc pěkný výkon.
"Měl technické problémy, které nebyly jeho vinou. V Argentině přidal chybu ve svém rozpisu a měl tam výlet. Něco takového se může stát, zvláště pokud člověk bojuje," pokračuje Nandan. V Portugalsku a v Itálii jel Neuville za B-tým Hyundai. Cílem bylo, aby Belgičan bez tlaku na nutnost získání bodů do týmového hodnocení mohl získávat sebědůvěru. Tento plán vyšel v Itálii na výbornou. Hyundai tak letos získal už dvě vítězství, avšak jak Paddon v Argentině, tak i Neuville teď v Itálii startovali v rámci B-týmu.
To je škoda, protože A-týmu by se body za tato vítězství určitě hodily. "Je to všechno otázka hlavy. Když člověk nemá důvěru v auto, tak nemůže jet rychle," říká Nandan. Také tým se Neuvilleovi snažil pomoci v nalezení ztracené formy. "Učinili jsme pár změn, aby se tak cítil lépe a našli jsme nastavení, které sedí jeho jezdeckému stylu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?