Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, je nadšen novým stylem práce svého pilota, Thierryho Neuvillea. Dle něj teď Belgičan působí vyzráleji.
Vítězství na Sardinii bylo pro Thierryho Neuvillea velkým vysvobozením, pochválil jej také týmový šéf, Michel Nandan. Ten jej po slabých výkonech v minulosti několikrát veřejně kritizoval. Nandan teď ale řekl, že "nového" Thierryho Neuvillea, který nespoléhá pouze na svůj talent, neviděl až při slibném představení na Sardinii.
"Thierry byl vždy rychlým mladíkem, na tom se nic nezměnilo. Teď ale možná pracuje trochu více," řekl Michel Nandan pro 'wrc.com'. "Působí koncentrovaněji a mám dojem, že teď dokáže lépe kontrolovat svoje tempo na zkouškách. Kromě toho zlepšil svůj rozpis. Působí teď vyzráleji." Tuto změnu chtěl Nandan u Neuvillea vidět už od začátku sezony. Avšak po zisku slibného třetího místa z Monte Carla přišla série horších výsledků, po nichž stál ve stínu výkonů Haydena Paddona. V Itálii ale Thierry předvedl moc pěkný výkon.
"Měl technické problémy, které nebyly jeho vinou. V Argentině přidal chybu ve svém rozpisu a měl tam výlet. Něco takového se může stát, zvláště pokud člověk bojuje," pokračuje Nandan. V Portugalsku a v Itálii jel Neuville za B-tým Hyundai. Cílem bylo, aby Belgičan bez tlaku na nutnost získání bodů do týmového hodnocení mohl získávat sebědůvěru. Tento plán vyšel v Itálii na výbornou. Hyundai tak letos získal už dvě vítězství, avšak jak Paddon v Argentině, tak i Neuville teď v Itálii startovali v rámci B-týmu.
To je škoda, protože A-týmu by se body za tato vítězství určitě hodily. "Je to všechno otázka hlavy. Když člověk nemá důvěru v auto, tak nemůže jet rychle," říká Nandan. Také tým se Neuvilleovi snažil pomoci v nalezení ztracené formy. "Učinili jsme pár změn, aby se tak cítil lépe a našli jsme nastavení, které sedí jeho jezdeckému stylu."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?