Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, je nadšen novým stylem práce svého pilota, Thierryho Neuvillea. Dle něj teď Belgičan působí vyzráleji.
Vítězství na Sardinii bylo pro Thierryho Neuvillea velkým vysvobozením, pochválil jej také týmový šéf, Michel Nandan. Ten jej po slabých výkonech v minulosti několikrát veřejně kritizoval. Nandan teď ale řekl, že "nového" Thierryho Neuvillea, který nespoléhá pouze na svůj talent, neviděl až při slibném představení na Sardinii.
"Thierry byl vždy rychlým mladíkem, na tom se nic nezměnilo. Teď ale možná pracuje trochu více," řekl Michel Nandan pro 'wrc.com'. "Působí koncentrovaněji a mám dojem, že teď dokáže lépe kontrolovat svoje tempo na zkouškách. Kromě toho zlepšil svůj rozpis. Působí teď vyzráleji." Tuto změnu chtěl Nandan u Neuvillea vidět už od začátku sezony. Avšak po zisku slibného třetího místa z Monte Carla přišla série horších výsledků, po nichž stál ve stínu výkonů Haydena Paddona. V Itálii ale Thierry předvedl moc pěkný výkon.
"Měl technické problémy, které nebyly jeho vinou. V Argentině přidal chybu ve svém rozpisu a měl tam výlet. Něco takového se může stát, zvláště pokud člověk bojuje," pokračuje Nandan. V Portugalsku a v Itálii jel Neuville za B-tým Hyundai. Cílem bylo, aby Belgičan bez tlaku na nutnost získání bodů do týmového hodnocení mohl získávat sebědůvěru. Tento plán vyšel v Itálii na výbornou. Hyundai tak letos získal už dvě vítězství, avšak jak Paddon v Argentině, tak i Neuville teď v Itálii startovali v rámci B-týmu.
To je škoda, protože A-týmu by se body za tato vítězství určitě hodily. "Je to všechno otázka hlavy. Když člověk nemá důvěru v auto, tak nemůže jet rychle," říká Nandan. Také tým se Neuvilleovi snažil pomoci v nalezení ztracené formy. "Učinili jsme pár změn, aby se tak cítil lépe a našli jsme nastavení, které sedí jeho jezdeckému stylu."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.