Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, je nadšen novým stylem práce svého pilota, Thierryho Neuvillea. Dle něj teď Belgičan působí vyzráleji.
Vítězství na Sardinii bylo pro Thierryho Neuvillea velkým vysvobozením, pochválil jej také týmový šéf, Michel Nandan. Ten jej po slabých výkonech v minulosti několikrát veřejně kritizoval. Nandan teď ale řekl, že "nového" Thierryho Neuvillea, který nespoléhá pouze na svůj talent, neviděl až při slibném představení na Sardinii.
"Thierry byl vždy rychlým mladíkem, na tom se nic nezměnilo. Teď ale možná pracuje trochu více," řekl Michel Nandan pro 'wrc.com'. "Působí koncentrovaněji a mám dojem, že teď dokáže lépe kontrolovat svoje tempo na zkouškách. Kromě toho zlepšil svůj rozpis. Působí teď vyzráleji." Tuto změnu chtěl Nandan u Neuvillea vidět už od začátku sezony. Avšak po zisku slibného třetího místa z Monte Carla přišla série horších výsledků, po nichž stál ve stínu výkonů Haydena Paddona. V Itálii ale Thierry předvedl moc pěkný výkon.
"Měl technické problémy, které nebyly jeho vinou. V Argentině přidal chybu ve svém rozpisu a měl tam výlet. Něco takového se může stát, zvláště pokud člověk bojuje," pokračuje Nandan. V Portugalsku a v Itálii jel Neuville za B-tým Hyundai. Cílem bylo, aby Belgičan bez tlaku na nutnost získání bodů do týmového hodnocení mohl získávat sebědůvěru. Tento plán vyšel v Itálii na výbornou. Hyundai tak letos získal už dvě vítězství, avšak jak Paddon v Argentině, tak i Neuville teď v Itálii startovali v rámci B-týmu.
To je škoda, protože A-týmu by se body za tato vítězství určitě hodily. "Je to všechno otázka hlavy. Když člověk nemá důvěru v auto, tak nemůže jet rychle," říká Nandan. Také tým se Neuvilleovi snažil pomoci v nalezení ztracené formy. "Učinili jsme pár změn, aby se tak cítil lépe a našli jsme nastavení, které sedí jeho jezdeckému stylu."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?