Zatím stále nebyl nalezen nástupce Josta Capita, coby šéfa Volkswagen Motorsport. Současné zprávy hovoří o tom, že by Volkswagen Motorsport měl vést minimálně do Rallye Deutschland.
V lednu bylo oznámeno, že Jost Capito přestupuje do F1 k týmu McLaren. Nicméně i teď, téměř půl roku poté, je stále šéfem Volkswagen Motorsport. Jeho nástupce je zatím pořád v nedohlednu. Teď se navíc objevily zprávy, že 57 letý Capito povede Volkswagen ještě na srpnové Rallye Deutschland.
"Bylo nám všem jasné, že se ten proces protáhne. Je jasné, že jsem doufal, že to bude rychlejší. Je ale jasné, že ani Volkswagen, ani já jsme si nestanovili žádný definitivní termín mého odchodu z týmu," řekl Jost pro 'Motorsport Aktuell'.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.