Zatím stále nebyl nalezen nástupce Josta Capita, coby šéfa Volkswagen Motorsport. Současné zprávy hovoří o tom, že by Volkswagen Motorsport měl vést minimálně do Rallye Deutschland.
V lednu bylo oznámeno, že Jost Capito přestupuje do F1 k týmu McLaren. Nicméně i teď, téměř půl roku poté, je stále šéfem Volkswagen Motorsport. Jeho nástupce je zatím pořád v nedohlednu. Teď se navíc objevily zprávy, že 57 letý Capito povede Volkswagen ještě na srpnové Rallye Deutschland.
"Bylo nám všem jasné, že se ten proces protáhne. Je jasné, že jsem doufal, že to bude rychlejší. Je ale jasné, že ani Volkswagen, ani já jsme si nestanovili žádný definitivní termín mého odchodu z týmu," řekl Jost pro 'Motorsport Aktuell'.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.