Zatím stále nebyl nalezen nástupce Josta Capita, coby šéfa Volkswagen Motorsport. Současné zprávy hovoří o tom, že by Volkswagen Motorsport měl vést minimálně do Rallye Deutschland.
V lednu bylo oznámeno, že Jost Capito přestupuje do F1 k týmu McLaren. Nicméně i teď, téměř půl roku poté, je stále šéfem Volkswagen Motorsport. Jeho nástupce je zatím pořád v nedohlednu. Teď se navíc objevily zprávy, že 57 letý Capito povede Volkswagen ještě na srpnové Rallye Deutschland.
"Bylo nám všem jasné, že se ten proces protáhne. Je jasné, že jsem doufal, že to bude rychlejší. Je ale jasné, že ani Volkswagen, ani já jsme si nestanovili žádný definitivní termín mého odchodu z týmu," řekl Jost pro 'Motorsport Aktuell'.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?