Finská rally je v plánu na konci července. Tým Hyundai Motorsport nominoval pro tuto rally stejné jezdce jako pro Polskou rally - do vozů se startovními čísly 3 a 4 usednou Thierry Neuville a Hayden Paddon.
Dani Sordo pojede v záložním týmu korejské značky s vozem se startovním číslem 20. Jde o poměrně zřejmou volbu, protože Španěl na tomto typu tratí nepatří mezi nejrychlejší.
Vloni ve Finsku Thierry Neuville dojel čtvrtý, Hayden Paddon soutěž opustil po výletu mimo trať. Novozélanďan byl v době odstoupení na 5. místě. Dani Sordo byl vloni na této rally až 11. poté, co ztratil spoustu času po chybě.
Hyundai se neustálým měněním skladby svého továrního týmu snaží vytěžit maximální bodové příděly pro bodování mezi týmy, kde chce porazit v posledních letech dominantní Volkswagen. I když je nominace na základě předchozích výsledků logická, tak zatím týmu tato strategie moc nevychází - v Argentině vyhrál Hayden Paddon a v Itálii Thierry Neuville, ani jeden však nejel v dané soutěži za tovární tým.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.