Finská rally je v plánu na konci července. Tým Hyundai Motorsport nominoval pro tuto rally stejné jezdce jako pro Polskou rally - do vozů se startovními čísly 3 a 4 usednou Thierry Neuville a Hayden Paddon.
Dani Sordo pojede v záložním týmu korejské značky s vozem se startovním číslem 20. Jde o poměrně zřejmou volbu, protože Španěl na tomto typu tratí nepatří mezi nejrychlejší.
Vloni ve Finsku Thierry Neuville dojel čtvrtý, Hayden Paddon soutěž opustil po výletu mimo trať. Novozélanďan byl v době odstoupení na 5. místě. Dani Sordo byl vloni na této rally až 11. poté, co ztratil spoustu času po chybě.
Hyundai se neustálým měněním skladby svého továrního týmu snaží vytěžit maximální bodové příděly pro bodování mezi týmy, kde chce porazit v posledních letech dominantní Volkswagen. I když je nominace na základě předchozích výsledků logická, tak zatím týmu tato strategie moc nevychází - v Argentině vyhrál Hayden Paddon a v Itálii Thierry Neuville, ani jeden však nejel v dané soutěži za tovární tým.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?