Finská rally je v plánu na konci července. Tým Hyundai Motorsport nominoval pro tuto rally stejné jezdce jako pro Polskou rally - do vozů se startovními čísly 3 a 4 usednou Thierry Neuville a Hayden Paddon.
Dani Sordo pojede v záložním týmu korejské značky s vozem se startovním číslem 20. Jde o poměrně zřejmou volbu, protože Španěl na tomto typu tratí nepatří mezi nejrychlejší.
Vloni ve Finsku Thierry Neuville dojel čtvrtý, Hayden Paddon soutěž opustil po výletu mimo trať. Novozélanďan byl v době odstoupení na 5. místě. Dani Sordo byl vloni na této rally až 11. poté, co ztratil spoustu času po chybě.
Hyundai se neustálým měněním skladby svého továrního týmu snaží vytěžit maximální bodové příděly pro bodování mezi týmy, kde chce porazit v posledních letech dominantní Volkswagen. I když je nominace na základě předchozích výsledků logická, tak zatím týmu tato strategie moc nevychází - v Argentině vyhrál Hayden Paddon a v Itálii Thierry Neuville, ani jeden však nejel v dané soutěži za tovární tým.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?