Neuville: Napřed nová smlouva a až pak testy s autem na rok 2017

Zůstane Neuville u Hyundai?
Zůstane Neuville u Hyundai?, foto: Hyundai Motorsport
iM2 10. června 2016 22:53
Sdílej:

Thierry Neuville se řadí k nejžádanějším jezdcům na aktuálním trhu pilotů. Na konci letošní sezony vyprší jeho tříletý kontrakt s Hyundai. Zatím se stále řeší, jestli bude Belgičan s německo-korejským týmem pokračovat i nadále. To má vliv na jeho testy nového speciálu i20 WRC 2017.

Ačkoliv výsledky z úvodní části letošní sezony asi neodpovídaly představám šéfů týmu Hyundai Motorsport ani představě samotného Thierryho Neuvillea, tak Belgičan jednozačně patří k nejžhavějším kandidátům na jezdeckém trhu. O jeho služby stojí Citroën, Hyundai, M-Sport i Toyota. Není se čemu divit, aktuální smlouva Neuvillea s Korejci vyprší ke konci sezony 2016.

Pokračování spolupráce s Hyundai se ale zdá být pravděpodobné. "Avšak v dalších třech až čtyřech měsících nebude nic oznámeno. Záleží to také na mých výsledcích," říká Thierry Neuville s úsměvem. Dle jeho názoru ale na jezdeckém poli dojde k určitým změnám. "Jezdecký trh je hodně otevřený, něco se tam bude dít." Jeho nejasná budoucnost má ale už teď vliv na sezonu 2017. Dokud se Thierry s Hyundai nedomluví, tak mu zůstávají dveře k testům nové i20 WRC 2017 zavřené. "Bude to záležet na tom, jestli budu mít novou smlouvu."

Zatím ale ještě nic nepropásl, Huyndai a M-Sport totiž ještě s novými speciály na příští sezonu jako jediné dva týmy nevyjely. A jaké bude příští rok dle Neuvillea s novými auty rozložení sil? "Auta budou příští rok více méně na stejné úrovni, avšak dva týmy budou určitě vyčnívat." Poukazuje Neuville na již probíhající intenzivní testovací práce u Volkswagenu a Citroënu. Pokud by jezdec před příští sezonou přeci jen změnil tým, tak bude mít na seznámení se s novou generací vozů WRC hodně málo času. "To ale není problém," uzavírá optimisticky 27letý jezdec. 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.