Aktuálně osmý muž MS, Ott Tänak, se představí na jednom z tradičních vrcholů sezony ERC. Na konci měsíce června vyrazí Estonec na trati belgické Ypres Rally.
Ott Tänak pojede samozřejmě s Fordem Fiesta R5 a na pneumatikách DMACK. Na této velmi specifické soutěži však bude mít těžkou práci - zkušenosti jsou zde velmi důležité. O to zajímavější bude sledovat, jak se mu bude dařit.
Ott už s ERC jisté zkušenosti má - v sezoně 2014 vyhrál v rámci ERC v Estonsku a na Barum Rally byl sedmý. Na Ypres se navíc potká s dalšími jezdci z MS - Kevin Abbring pojede jako předjezdec s novinkou Hyundai i20 R5. Do soutěže odstartuje také Bryan Bouffier.
ERC si tak letos užívá jezdců z MS - zkraje roku se na Kanárských ostrovech představil Mads Ostberg, také s Fordem Fiesta R5. Nor soutěž zakončil po nehodě odstoupením.
DMACK také změnil svoji sestavu pro WRC2 - Sander Pärn byl nahrazen zatím pro následující tři podniky Karlem Krudou.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.