Aktuálně osmý muž MS, Ott Tänak, se představí na jednom z tradičních vrcholů sezony ERC. Na konci měsíce června vyrazí Estonec na trati belgické Ypres Rally.
Ott Tänak pojede samozřejmě s Fordem Fiesta R5 a na pneumatikách DMACK. Na této velmi specifické soutěži však bude mít těžkou práci - zkušenosti jsou zde velmi důležité. O to zajímavější bude sledovat, jak se mu bude dařit.
Ott už s ERC jisté zkušenosti má - v sezoně 2014 vyhrál v rámci ERC v Estonsku a na Barum Rally byl sedmý. Na Ypres se navíc potká s dalšími jezdci z MS - Kevin Abbring pojede jako předjezdec s novinkou Hyundai i20 R5. Do soutěže odstartuje také Bryan Bouffier.
ERC si tak letos užívá jezdců z MS - zkraje roku se na Kanárských ostrovech představil Mads Ostberg, také s Fordem Fiesta R5. Nor soutěž zakončil po nehodě odstoupením.
DMACK také změnil svoji sestavu pro WRC2 - Sander Pärn byl nahrazen zatím pro následující tři podniky Karlem Krudou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?