Sébastien Ogier možná kvůli očekávanému narození jeho prvního potomka zmešká Rally de Sardegna. Po dobu soutěže bude mít na Sardinii připravené privátní letadlo, které by jej v případě potřeby dopravilo za jeho manželkou.
Úřadující mistr světa, Sébastien Ogier, možná zmešká nadcházející soutěž na Sardinii. Společně s maželkou Andreou totiž očekávají během druhého víkendu v červnu narození prvního potomka. Jezdec Volkswagenu na Sardii, kde se jede mezi 9. a 12. červnem, normálně odcestuje, avšak na letišti v Algheru bude mít během soutěže připravené privátní letadlo, které jej v případě potřeby dopraví do Mnichova.
"Domluvil jsem se s týmem na plánu. Letadlo bude čekat. Když dostanu zprávu, tak se ihned vydám na cestu. Narození nechci v žádném případě zmeškat. Plánované datum narození je sice až po soutěži, ale jak známo, nikdy nevíte. Tým ví, co to pro mě znamená a rozumí mi. Mnoho členů týmu už to zažilo. Stejně tak to udělal zkraje roku Andy Murray na Australian Open," říká Sébastien Ogier.
Šéf týmu Volkswagen, Jost Capito, potvrzuje, že s tím VW nemá problém: "Ano, samozřejmě rozumíme jeho názoru. Pokud půjde vše podle plánu, tak nebude žádný problém. Ale když jej bude jeho žena potřebovat, tak samozřejmě může odjet. To je bez debat." Ogier sice žije ve Švýcarsku, ale jeho žena si přeje rodit v Mnichově, takže by jezdec Volkswagenu letěl přímo do Německa.
Francouz vyhrál dva úvodní podniky roku, na zbývajících třech stál na stupních vítězů. Jeho frustrace z nutnosti čistit trať v prvních dvou etapách je velká. I tak má ale na druhého Andrease Mikkelsena náskok 47 bodů. I kdyby odletěl a Mikkelsen vyhrál, tak v čele hodnocení udrží.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?