Sébastien Ogier možná kvůli očekávanému narození jeho prvního potomka zmešká Rally de Sardegna. Po dobu soutěže bude mít na Sardinii připravené privátní letadlo, které by jej v případě potřeby dopravilo za jeho manželkou.
Úřadující mistr světa, Sébastien Ogier, možná zmešká nadcházející soutěž na Sardinii. Společně s maželkou Andreou totiž očekávají během druhého víkendu v červnu narození prvního potomka. Jezdec Volkswagenu na Sardii, kde se jede mezi 9. a 12. červnem, normálně odcestuje, avšak na letišti v Algheru bude mít během soutěže připravené privátní letadlo, které jej v případě potřeby dopraví do Mnichova.
"Domluvil jsem se s týmem na plánu. Letadlo bude čekat. Když dostanu zprávu, tak se ihned vydám na cestu. Narození nechci v žádném případě zmeškat. Plánované datum narození je sice až po soutěži, ale jak známo, nikdy nevíte. Tým ví, co to pro mě znamená a rozumí mi. Mnoho členů týmu už to zažilo. Stejně tak to udělal zkraje roku Andy Murray na Australian Open," říká Sébastien Ogier.
Šéf týmu Volkswagen, Jost Capito, potvrzuje, že s tím VW nemá problém: "Ano, samozřejmě rozumíme jeho názoru. Pokud půjde vše podle plánu, tak nebude žádný problém. Ale když jej bude jeho žena potřebovat, tak samozřejmě může odjet. To je bez debat." Ogier sice žije ve Švýcarsku, ale jeho žena si přeje rodit v Mnichově, takže by jezdec Volkswagenu letěl přímo do Německa.
Francouz vyhrál dva úvodní podniky roku, na zbývajících třech stál na stupních vítězů. Jeho frustrace z nutnosti čistit trať v prvních dvou etapách je velká. I tak má ale na druhého Andrease Mikkelsena náskok 47 bodů. I kdyby odletěl a Mikkelsen vyhrál, tak v čele hodnocení udrží.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.