Sébastien Ogier možná kvůli očekávanému narození jeho prvního potomka zmešká Rally de Sardegna. Po dobu soutěže bude mít na Sardinii připravené privátní letadlo, které by jej v případě potřeby dopravilo za jeho manželkou.
Úřadující mistr světa, Sébastien Ogier, možná zmešká nadcházející soutěž na Sardinii. Společně s maželkou Andreou totiž očekávají během druhého víkendu v červnu narození prvního potomka. Jezdec Volkswagenu na Sardii, kde se jede mezi 9. a 12. červnem, normálně odcestuje, avšak na letišti v Algheru bude mít během soutěže připravené privátní letadlo, které jej v případě potřeby dopraví do Mnichova.
"Domluvil jsem se s týmem na plánu. Letadlo bude čekat. Když dostanu zprávu, tak se ihned vydám na cestu. Narození nechci v žádném případě zmeškat. Plánované datum narození je sice až po soutěži, ale jak známo, nikdy nevíte. Tým ví, co to pro mě znamená a rozumí mi. Mnoho členů týmu už to zažilo. Stejně tak to udělal zkraje roku Andy Murray na Australian Open," říká Sébastien Ogier.
Šéf týmu Volkswagen, Jost Capito, potvrzuje, že s tím VW nemá problém: "Ano, samozřejmě rozumíme jeho názoru. Pokud půjde vše podle plánu, tak nebude žádný problém. Ale když jej bude jeho žena potřebovat, tak samozřejmě může odjet. To je bez debat." Ogier sice žije ve Švýcarsku, ale jeho žena si přeje rodit v Mnichově, takže by jezdec Volkswagenu letěl přímo do Německa.
Francouz vyhrál dva úvodní podniky roku, na zbývajících třech stál na stupních vítězů. Jeho frustrace z nutnosti čistit trať v prvních dvou etapách je velká. I tak má ale na druhého Andrease Mikkelsena náskok 47 bodů. I kdyby odletěl a Mikkelsen vyhrál, tak v čele hodnocení udrží.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.