Šéf značky Volkswagen, Herbert Diess, poprvé navštívil soutěž MS v Portugalsku. Jenže jeho tým nedokázal získat vítězství. Důvodem je současné pravidlo o startujících do jednotlivých etap.
Volkswagen v Portugalsku opět nevyhrál. Volkswagenu se to stalo vůbec poprvé od svého vstupu do WRC v roce 2013, že by v ani jedné ze dvou po sobě jdoucích soutěžích nevyhrál. Skončila tak velmi ojedinělá série. I tak měl ale VW na stupních vítězů dva jezdce - Andreas Mikkelsen po skvělém výkonu obsadil druhé místo, Sébastien Ogier třetí.
Volkswagen Motorsport v Portugalsku navštívil Herbert Diess, šéf německé značky. I on se u této příležitosti vyjádřil o současném pravidlu, které určuje startovní pořadí: "Je v pořádku, že vedoucí jezdec šampionátu má určitou nevýhodu. Ale lze jen těžko akceptovat, že jako vedoucí jezdec šampionátu nemáte šanci na vítězství," říká Diess.
"Dvě umístění na stupních vítězů z Portugalska jsou tedy velmi, velmi dobrým výkonem - zvláště pokud jde o obhajobu titulu," dodal Herbert. Jost Capito pochválil také tým: "Zvýšili jsme svůj náskok v šampionátu. S tím můžeme být spokojeni. Andreas i Sébastien vzhledem ke svým pozicím udělali maximum. Oba mohou být na svůj výkon hrdí."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.