Šéf značky Volkswagen, Herbert Diess, poprvé navštívil soutěž MS v Portugalsku. Jenže jeho tým nedokázal získat vítězství. Důvodem je současné pravidlo o startujících do jednotlivých etap.
Volkswagen v Portugalsku opět nevyhrál. Volkswagenu se to stalo vůbec poprvé od svého vstupu do WRC v roce 2013, že by v ani jedné ze dvou po sobě jdoucích soutěžích nevyhrál. Skončila tak velmi ojedinělá série. I tak měl ale VW na stupních vítězů dva jezdce - Andreas Mikkelsen po skvělém výkonu obsadil druhé místo, Sébastien Ogier třetí.
Volkswagen Motorsport v Portugalsku navštívil Herbert Diess, šéf německé značky. I on se u této příležitosti vyjádřil o současném pravidlu, které určuje startovní pořadí: "Je v pořádku, že vedoucí jezdec šampionátu má určitou nevýhodu. Ale lze jen těžko akceptovat, že jako vedoucí jezdec šampionátu nemáte šanci na vítězství," říká Diess.
"Dvě umístění na stupních vítězů z Portugalska jsou tedy velmi, velmi dobrým výkonem - zvláště pokud jde o obhajobu titulu," dodal Herbert. Jost Capito pochválil také tým: "Zvýšili jsme svůj náskok v šampionátu. S tím můžeme být spokojeni. Andreas i Sébastien vzhledem ke svým pozicím udělali maximum. Oba mohou být na svůj výkon hrdí."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?