Šéf značky Volkswagen, Herbert Diess, poprvé navštívil soutěž MS v Portugalsku. Jenže jeho tým nedokázal získat vítězství. Důvodem je současné pravidlo o startujících do jednotlivých etap.
Volkswagen v Portugalsku opět nevyhrál. Volkswagenu se to stalo vůbec poprvé od svého vstupu do WRC v roce 2013, že by v ani jedné ze dvou po sobě jdoucích soutěžích nevyhrál. Skončila tak velmi ojedinělá série. I tak měl ale VW na stupních vítězů dva jezdce - Andreas Mikkelsen po skvělém výkonu obsadil druhé místo, Sébastien Ogier třetí.
Volkswagen Motorsport v Portugalsku navštívil Herbert Diess, šéf německé značky. I on se u této příležitosti vyjádřil o současném pravidlu, které určuje startovní pořadí: "Je v pořádku, že vedoucí jezdec šampionátu má určitou nevýhodu. Ale lze jen těžko akceptovat, že jako vedoucí jezdec šampionátu nemáte šanci na vítězství," říká Diess.
"Dvě umístění na stupních vítězů z Portugalska jsou tedy velmi, velmi dobrým výkonem - zvláště pokud jde o obhajobu titulu," dodal Herbert. Jost Capito pochválil také tým: "Zvýšili jsme svůj náskok v šampionátu. S tím můžeme být spokojeni. Andreas i Sébastien vzhledem ke svým pozicím udělali maximum. Oba mohou být na svůj výkon hrdí."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?