Zatím není nic oficiální, ale podle zpráv serveru 'RallySport Mag' došlo na úterním jednání komise FIA WRC k poměrně důležitým krokům. Ty teď budou postoupeny ke schválení Světové radě motorsportu.
Hlavními návrhy mají být:
a) týmy ve WRC registurují před každou soutěží 3 vozy WRC, bodovat pak budou dva nejvýše postavené vozy v soutěži,
b) už dále nebude požadováno, aby byl výrobci nominován jeden jezdec, který pojede za tým celý šampionát,
c) do vozů WRC 2017 budou smět usednout pouze ti jezdci, kteří dostanou od FIA povolení.
O možných startech starých vozů WRC v soukromých týmech, případně vypsání samostatného šampionátu pro tyto soukromníky, zatím žádné informace neprosákly. Také není zřejmé, jak dopadly diskuse o startovním pořadí do jednotlivých etap v šotolinových soutěžích. Jednat se však mělo o udělování menšího počtu bodů v případě, že se soutěž neodjede v plné délce (jako letos ve Švédsku).
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?