Ford představí v dohledné době novou generaci prodejně velmi oblíbeného Fordu Fiesta RS WRC. Jenže to zdržuje začátek testů M-Sportu před sezonou 2017, jak bylo potvrzeno v Portugalsku. Malcolm Wilson se však situaci snaží bagatelizovat, když podle něj nejde o žádný velký problém.
Nový Ford Fiesta RS WRC 2017 má vyjet až v červenci. Zatímco ostatní výrobci (až na Hyundai) už svá auta testují, u M-Sportu je zatím klid: "Použijeme nový vůz, který ještě zatím nebyl představen. Zatím jsme [od Fordu] nedostali vůz ani karoserii nebo něco podobného," vysvětlil situaci Malcolm Wilson.
Podle Brita však pozdní start testování nepředstavuje žádný problém. Jeho tým totiž prozatím modifikuje aktuální Fiestu, osadí ji díly pro sezonu 2017 a bude schopen takto zahájit testování. Půjde tak o přechodné řešení, které použily také jiní výrobci.
"Nemyslím si, že by zatím jakýkoliv výrobce ukázal konečné řešení [auta]. Nová auta budou úžasná. Doufám, že všechno klapne a lidi budou pro rallysport nadšení," říká Malcolm, jehož tým naposledy postavil Focus WRX pro Kena Blocka: "Tohle auto jsme vyvinuli za pouhých 6 měsíců. Jeho konkurenceschopnost teď všichni dobře vidí," chválí svůj tým Wilson.
I proto si nemyslí, že by těsný plán pro nový vůz WRC měl být problém: "Už jsme si zvykli a máme spoustu zkušeností. Máme spoustu lidí, kteří si těmito procesy v posledních letech prošli. I když na novém autě bude spousta nových dílů, nemáme obavy," zakončil bojovně šéf M-Sportu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?