Hyundai v pátek přišel poměrně spektakulárním způsobem o jeden vůz i20 WRC nové generace. V sobotu se korejskému týmu nedařilo o moc lépe...
Nejprve včera ráno (opět) skončil Kevin Abbring. Nizozemec musel vzdát pro poškození zavěšení u své staré i20 WRC. Tato ztráta tým však tolik trápit nemusí, protože Abbring už musel odstoupit i v pátek (to jej zastavilo rozbité řízení). Následně ale tým Hyundai přišel o další vůz - Thierry Neuvilleovi došel benzín...
Večer v servisním parku šéf týmu, Michel Nandan, novinářům přiznal, že šlo o lidskou chybu: "Situace s Thierrym je velmi frustrující a samozřejmě rozumíme všem důsledkům. Šlo o lidskou chybu, ale už jsme identifikovali příčinu toho, co se pokazilo v našem procesu. To nám pomůže k tomu, aby se stejná chyba už neopakovala.
Jsme tým, který je založen na práci každého jednotlivce. To pak činí rozdíl. Chyba se může stát. Je důležité tomu ale porozumět. Zítra nás čekají další 4 rychlostní zkoušky, snad se od nich odrazíme do budoucna." Neuville měl složité soutěže ve Švédsku, Mexiku i Argentině a jeho smůla pokračuje i v Portugalsku.
"Je to škoda, samozřejmě, doufali jsme v dobrý výsledek. S novou i20 WRC se cítíme stále lépe, chtěli jsme být v TOP5. V autě nám začal ráno na druhé speciálce svítit alarm, pak nám došlo palivo. Už se nedalo pokračovat. Každý může udělat chybu. Společně pracujeme a bojujeme. Občas se taková věc může stát. Zítra se do soutěže vrátíme a pokusíme se ji dokončit," dodal Thierry Neuville.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?