Hyundai v pátek přišel poměrně spektakulárním způsobem o jeden vůz i20 WRC nové generace. V sobotu se korejskému týmu nedařilo o moc lépe...
Nejprve včera ráno (opět) skončil Kevin Abbring. Nizozemec musel vzdát pro poškození zavěšení u své staré i20 WRC. Tato ztráta tým však tolik trápit nemusí, protože Abbring už musel odstoupit i v pátek (to jej zastavilo rozbité řízení). Následně ale tým Hyundai přišel o další vůz - Thierry Neuvilleovi došel benzín...
Večer v servisním parku šéf týmu, Michel Nandan, novinářům přiznal, že šlo o lidskou chybu: "Situace s Thierrym je velmi frustrující a samozřejmě rozumíme všem důsledkům. Šlo o lidskou chybu, ale už jsme identifikovali příčinu toho, co se pokazilo v našem procesu. To nám pomůže k tomu, aby se stejná chyba už neopakovala.
Jsme tým, který je založen na práci každého jednotlivce. To pak činí rozdíl. Chyba se může stát. Je důležité tomu ale porozumět. Zítra nás čekají další 4 rychlostní zkoušky, snad se od nich odrazíme do budoucna." Neuville měl složité soutěže ve Švédsku, Mexiku i Argentině a jeho smůla pokračuje i v Portugalsku.
"Je to škoda, samozřejmě, doufali jsme v dobrý výsledek. S novou i20 WRC se cítíme stále lépe, chtěli jsme být v TOP5. V autě nám začal ráno na druhé speciálce svítit alarm, pak nám došlo palivo. Už se nedalo pokračovat. Každý může udělat chybu. Společně pracujeme a bojujeme. Občas se taková věc může stát. Zítra se do soutěže vrátíme a pokusíme se ji dokončit," dodal Thierry Neuville.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?