Hyundai v pátek přišel poměrně spektakulárním způsobem o jeden vůz i20 WRC nové generace. V sobotu se korejskému týmu nedařilo o moc lépe...
Nejprve včera ráno (opět) skončil Kevin Abbring. Nizozemec musel vzdát pro poškození zavěšení u své staré i20 WRC. Tato ztráta tým však tolik trápit nemusí, protože Abbring už musel odstoupit i v pátek (to jej zastavilo rozbité řízení). Následně ale tým Hyundai přišel o další vůz - Thierry Neuvilleovi došel benzín...
Večer v servisním parku šéf týmu, Michel Nandan, novinářům přiznal, že šlo o lidskou chybu: "Situace s Thierrym je velmi frustrující a samozřejmě rozumíme všem důsledkům. Šlo o lidskou chybu, ale už jsme identifikovali příčinu toho, co se pokazilo v našem procesu. To nám pomůže k tomu, aby se stejná chyba už neopakovala.
Jsme tým, který je založen na práci každého jednotlivce. To pak činí rozdíl. Chyba se může stát. Je důležité tomu ale porozumět. Zítra nás čekají další 4 rychlostní zkoušky, snad se od nich odrazíme do budoucna." Neuville měl složité soutěže ve Švédsku, Mexiku i Argentině a jeho smůla pokračuje i v Portugalsku.
"Je to škoda, samozřejmě, doufali jsme v dobrý výsledek. S novou i20 WRC se cítíme stále lépe, chtěli jsme být v TOP5. V autě nám začal ráno na druhé speciálce svítit alarm, pak nám došlo palivo. Už se nedalo pokračovat. Každý může udělat chybu. Společně pracujeme a bojujeme. Občas se taková věc může stát. Zítra se do soutěže vrátíme a pokusíme se ji dokončit," dodal Thierry Neuville.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.