Byl zveřejněn seznam přihlášených na Rally Sardinia, v továrních týmech se nedočkáme žádných změn. Za připomenutí stojí to, že u hlavního týmu Hyundai budou startovat Hayden Paddon a Dani Sordo, Thierry Neuville pojede podobně jako v právě probíhající soutěži v Portugalsku v B-týmu Hyundai.
Kromě továrních týmů se můžeme těšit na další účastníky s WRC vozy. S Fiestou RS WRC pojede s podporou DMACKu Ott Tänak, dále pak stejný vůz využijí náš Martin Prokop, Henning Solberg, Yazeed Al-Rajhi, Lorenzo Bertelli a Federico Della Casa. Se starou specifikací Hyundai i20 WRC Kevin Abbring. S Mini Countrymanem WRC je přihlášen Valerij Gorban a s druhým speciálem Mait Maarend. Bohužel v Itálii nepojede ani jeden Citroën DS3 WRC. Ve WRC2 v továrním týmu Škody pojedou Esapekka Lappi a Jan Kopecký.
Seznam přihlášených naleznete zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?