Byl zveřejněn seznam přihlášených na Rally Sardinia, v továrních týmech se nedočkáme žádných změn. Za připomenutí stojí to, že u hlavního týmu Hyundai budou startovat Hayden Paddon a Dani Sordo, Thierry Neuville pojede podobně jako v právě probíhající soutěži v Portugalsku v B-týmu Hyundai.
Kromě továrních týmů se můžeme těšit na další účastníky s WRC vozy. S Fiestou RS WRC pojede s podporou DMACKu Ott Tänak, dále pak stejný vůz využijí náš Martin Prokop, Henning Solberg, Yazeed Al-Rajhi, Lorenzo Bertelli a Federico Della Casa. Se starou specifikací Hyundai i20 WRC Kevin Abbring. S Mini Countrymanem WRC je přihlášen Valerij Gorban a s druhým speciálem Mait Maarend. Bohužel v Itálii nepojede ani jeden Citroën DS3 WRC. Ve WRC2 v továrním týmu Škody pojedou Esapekka Lappi a Jan Kopecký.
Seznam přihlášených naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?