Hayden Paddon odmítá, že by jeho první vítězství v kariéře v Rally Argentina nějak ovlivnilo jeho cíle pro tuto sezonu. Novozélanďan přitom v závěru soutěže v Jižní Americe dokázal odrazit útok finišujícího Sébastiena Ogiera.
Jezdec však trvá na tom, že v této sezoně jde hlavně o položení základních kamenů pro budoucnost: "Vítězství v Argentině mi zcela určitě dodalo jistotu, avšak zůstávám nohama na zemi. Víme, že pokud jsou stejné podmínky, tak nás stále čeká hodně práce před tím, než budeme na úrovni Seba a budeme s ním moci pravidelně bojovat," popsiuje střízlivě situaci Hayden Paddon.
"Argentina jenom možná ukázala, že bychom se na tuto úroveň mohli dostat dříve, než jsme si původně mysleli. Musíme tedy dále pracovat a setrvat u našeho plánu a cílů, které máme od začátku sezony," říká Novozélanďan. Argentinské vítěství znamená, že v Portugalsku pojede úvodní dvě etapy jako druhý na trati za Ogierem.
Společně s Francouzem tedy bude trať čistit od volné šotoliny pro ostatní jezdce. Hayden k tomu však přistupuje pozitivně, když to vnímá jako součást učebního procesu: "I když to není nejvhodnější pozice, tak to vnímáme jako příležitost zůstat co nejvíc konkurenceschopní ve srovnání se Sébastienem. Ten bude před námi na trati, takže budeme mít stejné podmínky.
Nebude to jednoduché, ale auto i já se zlepšujeme každou soutěž. Budeme se tedy snažit udělat další krok. Určitě chceme ještě tento rok vyhrát další rally." Paddon testoval dva dny před Portugalskem, avšak v době jeho testu pršelo. Během soutěže se očekává sucho.
"I když bylo mokro, tedy ne moc reprezentativní podmínky ve srovnání s tím, co bude na soutěži, tak bylo stále dobré získávat informace. Dále jsme vyvinuli dvě oblasti na voze. I když nepůjde o žádné velké zlepšení, každá drobnost se počítá."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.