Hayden Paddon odmítá, že by jeho první vítězství v kariéře v Rally Argentina nějak ovlivnilo jeho cíle pro tuto sezonu. Novozélanďan přitom v závěru soutěže v Jižní Americe dokázal odrazit útok finišujícího Sébastiena Ogiera.
Jezdec však trvá na tom, že v této sezoně jde hlavně o položení základních kamenů pro budoucnost: "Vítězství v Argentině mi zcela určitě dodalo jistotu, avšak zůstávám nohama na zemi. Víme, že pokud jsou stejné podmínky, tak nás stále čeká hodně práce před tím, než budeme na úrovni Seba a budeme s ním moci pravidelně bojovat," popsiuje střízlivě situaci Hayden Paddon.
"Argentina jenom možná ukázala, že bychom se na tuto úroveň mohli dostat dříve, než jsme si původně mysleli. Musíme tedy dále pracovat a setrvat u našeho plánu a cílů, které máme od začátku sezony," říká Novozélanďan. Argentinské vítěství znamená, že v Portugalsku pojede úvodní dvě etapy jako druhý na trati za Ogierem.
Společně s Francouzem tedy bude trať čistit od volné šotoliny pro ostatní jezdce. Hayden k tomu však přistupuje pozitivně, když to vnímá jako součást učebního procesu: "I když to není nejvhodnější pozice, tak to vnímáme jako příležitost zůstat co nejvíc konkurenceschopní ve srovnání se Sébastienem. Ten bude před námi na trati, takže budeme mít stejné podmínky.
Nebude to jednoduché, ale auto i já se zlepšujeme každou soutěž. Budeme se tedy snažit udělat další krok. Určitě chceme ještě tento rok vyhrát další rally." Paddon testoval dva dny před Portugalskem, avšak v době jeho testu pršelo. Během soutěže se očekává sucho.
"I když bylo mokro, tedy ne moc reprezentativní podmínky ve srovnání s tím, co bude na soutěži, tak bylo stále dobré získávat informace. Dále jsme vyvinuli dvě oblasti na voze. I když nepůjde o žádné velké zlepšení, každá drobnost se počítá."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.