Tommi Mäkinen počítá s Juhou Hänninenem na místo továrního jezdce týmu Toyota pro rok 2017. Fin navíc pro svůj tým počítá s dalšími dvěma jezdci.
Nově se formující tovární tým Toyoty ve WRC má za sebou první testy. Vedle šéfa týmu, Tommiho Mäkinena, s vozem kilometry pilně sbíral také Juho Hänninen. Fin byl už v minulosti potvrzen jako testovač týmu Toyota a do projektu tak může přinést svoje letité zkušenosti.
Juho se ale na spolupráci s továrním týmem může těšit i v příští sezoně. Mäkinen totiž počítá s 34 letým Finem na místo továrního pilota pro sezonu 2017. Pro finská media navíc Mäkinen potvrdil, že jeho tým už v prvním roce počítá s nasazením tří továrních aut a "v jednom z nich bude velice pravděpodobně sedět Juho Hänninen", řekl Tommi Mäkinen pro Sender YLE.
Hänninen, který svoji kariéru v rallysportu začal už v roce 1999, byl naposledy členem továrního týmu Hyundai. Tam se mu ale bohužel nepodařilo naplnit vysoká očekávání a o místo v týmu následně přišel. Vloni jsme jej viděli s privátně nasazeným Fordem Fiesta WRC na Rally Finland, kde byl šestý. Pro české fanoušky je Hänninen samozřejmě nejznámnější z dob svého působení u továrního týmu Škoda Motorsport. Bez zajímavosti není, že se Hänninen letos účastní všech seznamovacích jízd.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?