Tommi Mäkinen počítá s Juhou Hänninenem na místo továrního jezdce týmu Toyota pro rok 2017. Fin navíc pro svůj tým počítá s dalšími dvěma jezdci.
Nově se formující tovární tým Toyoty ve WRC má za sebou první testy. Vedle šéfa týmu, Tommiho Mäkinena, s vozem kilometry pilně sbíral také Juho Hänninen. Fin byl už v minulosti potvrzen jako testovač týmu Toyota a do projektu tak může přinést svoje letité zkušenosti.
Juho se ale na spolupráci s továrním týmem může těšit i v příští sezoně. Mäkinen totiž počítá s 34 letým Finem na místo továrního pilota pro sezonu 2017. Pro finská media navíc Mäkinen potvrdil, že jeho tým už v prvním roce počítá s nasazením tří továrních aut a "v jednom z nich bude velice pravděpodobně sedět Juho Hänninen", řekl Tommi Mäkinen pro Sender YLE.
Hänninen, který svoji kariéru v rallysportu začal už v roce 1999, byl naposledy členem továrního týmu Hyundai. Tam se mu ale bohužel nepodařilo naplnit vysoká očekávání a o místo v týmu následně přišel. Vloni jsme jej viděli s privátně nasazeným Fordem Fiesta WRC na Rally Finland, kde byl šestý. Pro české fanoušky je Hänninen samozřejmě nejznámnější z dob svého působení u továrního týmu Škoda Motorsport. Bez zajímavosti není, že se Hänninen letos účastní všech seznamovacích jízd.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?