Katarský pilot, Nasser Al-Attiyah, prozradil, že jedná s Volkswagenem o možnosti získání čtvrté tovární sedačky v jejich týmu pro posledních 6 závodů WRC sezony.
Ačkoliv Nassera Al-Attiyaha ve WRC vídáme už od roku 2004, tak s vozem specifikace WRC jezdil jen v letech 2012 a 2013. Jeho nejlepším výsledkem zůstává čtvrté místo z Rally Portugal. Pak v letech 2014 a 2015 vyhrál šampionát WRC2, když v těchto letech získal sedm vítězství.
Několikanásobný vítěz Rally Dakar a dvojnásobný šampion WRC2 řekl serveru motorsport.com, že se do této série letos nevrátí, když se koncentruje na přípravu na letní olympijské hry v Riu, kde bude reprezentovat Katar ve skeetu. Po OH v Riu ale chce jezdit zase rally a jeho plánem je návrat do WRC s Volkswagenem. Místo by měl získat přes Qatar Holding, který vlastní 17% podíl ve VW Group.
"Mluvím s Volkswagenem v souvislosti s možností jezdit s Polem pod jejich managementem. Chci závodit s jejich druhým týmem, který zahrnuje Andrease Mikkelsena. Pokud dostanu schválení, tak začnu závodit od Rally Deutschland a do konce sezony pojedu šest soutěží," řekl Nasser Al-Attiyah pro motorsport.com.
"Pokud nedostanu svolení, tak se nebudu zajímat o WRC2 a rozpočet, který mám, si ponechám na příští rok," dodal 45 letý soutěžák, který v případě krachu jednání bude pokračovat pokračovat v domácím Middle East Rally Championship a v dálkových soutěžích. Zde vyhrál úvodní podnik sezony, který se jel právě v Kataru. "Budu letos pokračovat v soutěžení v dálkových soutěžích a navíc v Middle East Rally Championship," potvrzuje Al-Attiyah.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?