Katarský pilot, Nasser Al-Attiyah, prozradil, že jedná s Volkswagenem o možnosti získání čtvrté tovární sedačky v jejich týmu pro posledních 6 závodů WRC sezony.
Ačkoliv Nassera Al-Attiyaha ve WRC vídáme už od roku 2004, tak s vozem specifikace WRC jezdil jen v letech 2012 a 2013. Jeho nejlepším výsledkem zůstává čtvrté místo z Rally Portugal. Pak v letech 2014 a 2015 vyhrál šampionát WRC2, když v těchto letech získal sedm vítězství.
Několikanásobný vítěz Rally Dakar a dvojnásobný šampion WRC2 řekl serveru motorsport.com, že se do této série letos nevrátí, když se koncentruje na přípravu na letní olympijské hry v Riu, kde bude reprezentovat Katar ve skeetu. Po OH v Riu ale chce jezdit zase rally a jeho plánem je návrat do WRC s Volkswagenem. Místo by měl získat přes Qatar Holding, který vlastní 17% podíl ve VW Group.
"Mluvím s Volkswagenem v souvislosti s možností jezdit s Polem pod jejich managementem. Chci závodit s jejich druhým týmem, který zahrnuje Andrease Mikkelsena. Pokud dostanu schválení, tak začnu závodit od Rally Deutschland a do konce sezony pojedu šest soutěží," řekl Nasser Al-Attiyah pro motorsport.com.
"Pokud nedostanu svolení, tak se nebudu zajímat o WRC2 a rozpočet, který mám, si ponechám na příští rok," dodal 45 letý soutěžák, který v případě krachu jednání bude pokračovat pokračovat v domácím Middle East Rally Championship a v dálkových soutěžích. Zde vyhrál úvodní podnik sezony, který se jel právě v Kataru. "Budu letos pokračovat v soutěžení v dálkových soutěžích a navíc v Middle East Rally Championship," potvrzuje Al-Attiyah.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.