Vozy Fabia R5 na prvních třech místech v cíli Rally Akropolis
Ve druhé etapě se děly věci. Hned na první ranní RZ dostal Lukanyuk od Simarcise 25 vteřin. A šel tak do vedení. Tarabus musel odrážet utok Athanassoulase. Ten jej předjel. Lukanyuk musel měnit poškozené raneno zavěšení a ztratil 17 minut a byl mimo hru.
Na celkovém pořadí už nic nezměnily ani poslední tři rychlostní zkoušky. Pouze Chuchala s Imprezou se dostal na výborné páté msíto před Koltuna s Fiestou R5. Na předních čtyřech pozicích tedy Fabie R5. Je třeba vyzdvihnout výborný výkon naší posádky Tarabus Trunkát, kterří vybojovali třetí místo.
Do cíle soutěže dojelo 23 posádek z 36 převzatých což je na mistrovství Evropy trochu smutný pohled.
V CÍLI
Pořadí Posádka Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Sirmacis Ralfs - Šimins ArtursFord Fiesta R5 2:53:12,5 -- 2. Athanassoulas L. - Panagiotounis E.Škoda Fabia R5 +2:10,3 3. Tarabus Jaromír - Trunkát DanielŠkoda Fabia R5 +2:42,4 4. Jeets Raul - Toom AndrusŠkoda Fabia R5 +5:41,9 5. Chuchała Wojciech - Dymurski D.Subaru Impreza STi N15 +8:19,9 6. Kołtun Jarosław - Pleskot I..Ford Fiesta R5 +9:11,1 7. Kasperczyk Tomasz - Syty DamianFord Fiesta R5 +10:40,4
Šest rychlostních zkoušek dnes odjely posádky na dalším podniku ME, Rally Akropolis. Hned na první rychlostní zkoušce chyboval Kajetanowicz, když šel se svou Fiestou na střechu a trvalo dlouhých 14 minut než dostali Fiestu zpět na kola. Vedení se ujal lotyšský mladík Simarcis s Fabií R5. To však trvalo až do RZ 6, která se mu nepovedla a do vedení se dostal Lukanyuk.
Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem jsou v cíli první etapy na skvělém třetím místě. Celý den podávali vyrovnaný výkon, na rz 4 zajeli i druhý čas, jinak nebyli horší než pátí.
Druhé české posádce se ale tolik nedařilo a "Řecká mise" končí odstoupením. Na vině je díra v palivové nádrži. Ve třetí RZ měli defekt. Časy zajížděli okolo sedmého až desáté místa.
PO RZ 6
Pořadí Posádka Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Lukyanuk Alexey - Kapustin RomanFord Fiesta R5 1:23:27,4 -- 2. Sirmacis Ralfs - Šimins ArtursŠkoda Fabia R5 +2,0 3. Tarabus Jaromír - Trunkát DanielŠkoda Fabia R5 +47,5 4. Athanassoulas L. - Panagiotounis E.Škoda Fabia R5 +1:07,0 5. Jeets Raul - Toom AndrusŠkoda Fabia R5 +2:13,4 6. Kołtun Jarosław - Pleskot I..Ford Fiesta R5 +2:15,4 7. Chuchała Wojciech - Dymurski D.Subaru Impreza STi N15 +3:48,2Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.