Vozy Fabia R5 na prvních třech místech v cíli Rally Akropolis
Ve druhé etapě se děly věci. Hned na první ranní RZ dostal Lukanyuk od Simarcise 25 vteřin. A šel tak do vedení. Tarabus musel odrážet utok Athanassoulase. Ten jej předjel. Lukanyuk musel měnit poškozené raneno zavěšení a ztratil 17 minut a byl mimo hru.
Na celkovém pořadí už nic nezměnily ani poslední tři rychlostní zkoušky. Pouze Chuchala s Imprezou se dostal na výborné páté msíto před Koltuna s Fiestou R5. Na předních čtyřech pozicích tedy Fabie R5. Je třeba vyzdvihnout výborný výkon naší posádky Tarabus Trunkát, kterří vybojovali třetí místo.
Do cíle soutěže dojelo 23 posádek z 36 převzatých což je na mistrovství Evropy trochu smutný pohled.
V CÍLI
Pořadí Posádka Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Sirmacis Ralfs - Šimins ArtursFord Fiesta R5 2:53:12,5 -- 2. Athanassoulas L. - Panagiotounis E.Škoda Fabia R5 +2:10,3 3. Tarabus Jaromír - Trunkát DanielŠkoda Fabia R5 +2:42,4 4. Jeets Raul - Toom AndrusŠkoda Fabia R5 +5:41,9 5. Chuchała Wojciech - Dymurski D.Subaru Impreza STi N15 +8:19,9 6. Kołtun Jarosław - Pleskot I..Ford Fiesta R5 +9:11,1 7. Kasperczyk Tomasz - Syty DamianFord Fiesta R5 +10:40,4
Šest rychlostních zkoušek dnes odjely posádky na dalším podniku ME, Rally Akropolis. Hned na první rychlostní zkoušce chyboval Kajetanowicz, když šel se svou Fiestou na střechu a trvalo dlouhých 14 minut než dostali Fiestu zpět na kola. Vedení se ujal lotyšský mladík Simarcis s Fabií R5. To však trvalo až do RZ 6, která se mu nepovedla a do vedení se dostal Lukanyuk.
Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem jsou v cíli první etapy na skvělém třetím místě. Celý den podávali vyrovnaný výkon, na rz 4 zajeli i druhý čas, jinak nebyli horší než pátí.
Druhé české posádce se ale tolik nedařilo a "Řecká mise" končí odstoupením. Na vině je díra v palivové nádrži. Ve třetí RZ měli defekt. Časy zajížděli okolo sedmého až desáté místa.
PO RZ 6
Pořadí Posádka Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Lukyanuk Alexey - Kapustin RomanFord Fiesta R5 1:23:27,4 -- 2. Sirmacis Ralfs - Šimins ArtursŠkoda Fabia R5 +2,0 3. Tarabus Jaromír - Trunkát DanielŠkoda Fabia R5 +47,5 4. Athanassoulas L. - Panagiotounis E.Škoda Fabia R5 +1:07,0 5. Jeets Raul - Toom AndrusŠkoda Fabia R5 +2:13,4 6. Kołtun Jarosław - Pleskot I..Ford Fiesta R5 +2:15,4 7. Chuchała Wojciech - Dymurski D.Subaru Impreza STi N15 +3:48,2Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?