Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, před Rally Argentina zvyšuje svůj tlak na novice v týmu, Erica Camilliho. Brit se nechal slyšet, že Francouz musí dokončit víkendovou rally v Argentině.
Eric Camilli zažil extrémně nepovedený vstup do své kariéry jezdce WRC - z úvodních třech soutěží dokončil jenom v Mexiku na 16. místě, avšak havaroval ve všech třech soutěžích. Francouz se proto minulý týden hlásil na základně M-Sportu ve Velké Briánii, kde společně s Malcolmem Wilsonem hovořili o vstupu do sezony a přístupu k Rally Argentina.
"Tuto rally dokončí. Ví, co má dělat. Potřebuje projet všechny zkoušky s rozumem. Psychicky jde o jeden z nejdůležitějších bodů," říká Malcolm Wilson. Pro Erica jde opět o velkou výzvu - nikdy v minulosti v Argentině nestartoval. Vloni však naštěstí odjel alespoň seznamovací jízdy.
"Start do sezony byl velmi, opravdu velmi těžký. Chci splatit důvěru týmu, kterou ve mě i v těchto týdnech projevili. Naším cílem bude udržet dobrý rytmus na všech zkouškách, vyhnout se nástrahám a dovést auto do cíle," připouští opatrný přístup jezdec.
Camilli byl původně mladíkem Toyoty, před letošní sezonou však nahradil Elfyna Evanse. Camilli a Mads Ostberg by se měli v Argentině těšit z vyšší konkurenceschopnosti Fordů Fiesta RS WRC poté, co tým po Mexiku odhalil problém, který jim na první šotolinové soutěži roku ubíral výkon.
"Když jsme se dívali na data poté, co jsme auta dostali zpět sem [do sídla týmu], tak jsme zjistili, že zde byl problém. Udělali jsme chybu v mapování motoru, v Argentině už budeme mít opravenou mapu. Je nezpochybnitelné, že jezdci ucítí změnu v odezvě plynu a také v průběhu točivého momentu motoru," popsal Wilson, jehož tým v Mexiku oslavil 200. bodovanou soutěž v řadě za sebou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.