Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, před Rally Argentina zvyšuje svůj tlak na novice v týmu, Erica Camilliho. Brit se nechal slyšet, že Francouz musí dokončit víkendovou rally v Argentině.
Eric Camilli zažil extrémně nepovedený vstup do své kariéry jezdce WRC - z úvodních třech soutěží dokončil jenom v Mexiku na 16. místě, avšak havaroval ve všech třech soutěžích. Francouz se proto minulý týden hlásil na základně M-Sportu ve Velké Briánii, kde společně s Malcolmem Wilsonem hovořili o vstupu do sezony a přístupu k Rally Argentina.
"Tuto rally dokončí. Ví, co má dělat. Potřebuje projet všechny zkoušky s rozumem. Psychicky jde o jeden z nejdůležitějších bodů," říká Malcolm Wilson. Pro Erica jde opět o velkou výzvu - nikdy v minulosti v Argentině nestartoval. Vloni však naštěstí odjel alespoň seznamovací jízdy.
"Start do sezony byl velmi, opravdu velmi těžký. Chci splatit důvěru týmu, kterou ve mě i v těchto týdnech projevili. Naším cílem bude udržet dobrý rytmus na všech zkouškách, vyhnout se nástrahám a dovést auto do cíle," připouští opatrný přístup jezdec.
Camilli byl původně mladíkem Toyoty, před letošní sezonou však nahradil Elfyna Evanse. Camilli a Mads Ostberg by se měli v Argentině těšit z vyšší konkurenceschopnosti Fordů Fiesta RS WRC poté, co tým po Mexiku odhalil problém, který jim na první šotolinové soutěži roku ubíral výkon.
"Když jsme se dívali na data poté, co jsme auta dostali zpět sem [do sídla týmu], tak jsme zjistili, že zde byl problém. Udělali jsme chybu v mapování motoru, v Argentině už budeme mít opravenou mapu. Je nezpochybnitelné, že jezdci ucítí změnu v odezvě plynu a také v průběhu točivého momentu motoru," popsal Wilson, jehož tým v Mexiku oslavil 200. bodovanou soutěž v řadě za sebou.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?