Sébastien Loeb odmítl spekulace, podle kterých by se měl příští rok připojit k týmu Toyoty. Toyota totiž zatím nemá k dispozici žádného hvězdného jezdce, a tak některé spekulace začaly legendu WRC spojovat právě s Toyotou.
Tyto spekulace navíc přiživil samotný Tommi Mäkinen, který řekl, že by se angažmá Francouze nebránil. Britský Autosport se zeptal přímo Loeba, jestli mluvil s Mäkinenem na téma příští sezony, nebo to alespoň plánuje. Odpověď byla takováto: "Ne. Nemluvil jsem s ním."
Poté, co přišel o místo u Citroënu ve WTCC se teď Loeb plně věnuje práci pro sesterský Peugeot, za který jel Dakar a o tomto víkendu pojede poprvé v rallycrossu. "Aktuálně pracuji pro Peugeot a ten nemá auto WRC, takže nemám žádné plány na odjetí soutěže," dodává jezdec.
Následně Sébastien přiznal, že jeho jediný možný start by mohl být na regionální soutěži ve Francii s Peugeotem 208 T16, avšak pouze tehdy, pokud mu to jeho harmonogram dovolí.
Loeb ale přiznal, že se i příští rok vrátí na Dakar, který letos až do nehody vedl. Nakonec byl devátý. Peugeot pravděpodobně před Dakarem pojede dvě soutěže, posádka Loeb-Elena by měla startovat v obou. Jednou z této dvojice soutěží bude zřejmě čínská Silk Way Rally v září.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?