Materiál M-Sportu to z Mexika málem nestihl do Argentiny. Cesta přes Atlantický oceán totiž ztroskotala. Na západní cestě se o komplikace zase postaral sníh.
Cesta z Mexika do Argentiny může být delší, než by se dalo čekat. Materiál M-Sportu musel být při cestě z třetího závodu sezony na čtvrtý odkloněn a musela pro něj být nalezena jiná cesta. Náklad obsahoval důležité díly, jako části auta anebo seznamovací vozy, které jsou využívány na zámořských závodech.
Náklad měl být dle původního harmonogramu přepravován z mexického východního pobřeží lodí přes Brazílii do Argentiny, ale loď nevyplula. Náklad tak byl odvezen na mexické východní pobřeží, aby byl lodí dopraven do Santiago de Chile. M-Sport pak zorganizoval konvoj nákladních aut, který měl materiál dovézt přes Andy do Villa Carlos Paz.
Nicméně díky silnému sněžení byly některé části cest přes horské průmyky v Andách zavřené. Nákladní auta se tak musela vrátit zpět na sever a přes další okliku pak materiál dovezla do Argentiny. Logističtí plánovači u M-Sportu tak nezažili zrovna klidný měsíc...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?