Materiál M-Sportu to z Mexika málem nestihl do Argentiny. Cesta přes Atlantický oceán totiž ztroskotala. Na západní cestě se o komplikace zase postaral sníh.
Cesta z Mexika do Argentiny může být delší, než by se dalo čekat. Materiál M-Sportu musel být při cestě z třetího závodu sezony na čtvrtý odkloněn a musela pro něj být nalezena jiná cesta. Náklad obsahoval důležité díly, jako části auta anebo seznamovací vozy, které jsou využívány na zámořských závodech.
Náklad měl být dle původního harmonogramu přepravován z mexického východního pobřeží lodí přes Brazílii do Argentiny, ale loď nevyplula. Náklad tak byl odvezen na mexické východní pobřeží, aby byl lodí dopraven do Santiago de Chile. M-Sport pak zorganizoval konvoj nákladních aut, který měl materiál dovézt přes Andy do Villa Carlos Paz.
Nicméně díky silnému sněžení byly některé části cest přes horské průmyky v Andách zavřené. Nákladní auta se tak musela vrátit zpět na sever a přes další okliku pak materiál dovezla do Argentiny. Logističtí plánovači u M-Sportu tak nezažili zrovna klidný měsíc...
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.