Tommi Mäkinen neočekává, že by oznámil jezdecké složení týmu Toyota pro sezonu 2017 dříve než na podzim.
Spekulace ohledně jezdecké sestavy japonské značky se rozeběhly v rámci Rally Mexiko. Seznamovacích jízd se totiž účastnila dvojice Juho Hänninen a Kaj Lindström. Následně byl Fin potvrzen jako testovací jezdec Toyoty.
Finská dvojice navíc pojede seznamovací jízdy všech zbývajících soutěží letošního roku. To vše by mohlo být dobrým signálem, že by právě bývalý tovární jezdec Škody Motorsport a Hyundai mohl závodit s Toyotou Yaris WRC v příští sezoně.
Mohl by se tedy Hänninen objevit v jezdecké sestavě Toyoty v roce 2017? "Uvidíme, je to jedna z možností. Důvodem, proč absolvuje všechny seznamovací jízdy, je, aby nám pomohl s testovacím programem. Potřebujeme během roku najít ty nejvhodnější terény pro testování. Opravdu nám to pomůže v přípravě na příští rok," vysvětluje Tommi Mäkinen.
"Teď ještě není čas na to, abychom hovořili o jezdecké sestavě. Budeme sledovat několik možností, ale zatím je moc brzy. Větší smysl dává bavit se na toto téma na podzim," dodal Fin. Ten již dříve naznačil, že by se nebránil ani angažmá bývalých hvězd WRC - Pettera Solberga nebo Sébastiena Loeba.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.