Tommi Mäkinen neočekává, že by oznámil jezdecké složení týmu Toyota pro sezonu 2017 dříve než na podzim.
Spekulace ohledně jezdecké sestavy japonské značky se rozeběhly v rámci Rally Mexiko. Seznamovacích jízd se totiž účastnila dvojice Juho Hänninen a Kaj Lindström. Následně byl Fin potvrzen jako testovací jezdec Toyoty.
Finská dvojice navíc pojede seznamovací jízdy všech zbývajících soutěží letošního roku. To vše by mohlo být dobrým signálem, že by právě bývalý tovární jezdec Škody Motorsport a Hyundai mohl závodit s Toyotou Yaris WRC v příští sezoně.
Mohl by se tedy Hänninen objevit v jezdecké sestavě Toyoty v roce 2017? "Uvidíme, je to jedna z možností. Důvodem, proč absolvuje všechny seznamovací jízdy, je, aby nám pomohl s testovacím programem. Potřebujeme během roku najít ty nejvhodnější terény pro testování. Opravdu nám to pomůže v přípravě na příští rok," vysvětluje Tommi Mäkinen.
"Teď ještě není čas na to, abychom hovořili o jezdecké sestavě. Budeme sledovat několik možností, ale zatím je moc brzy. Větší smysl dává bavit se na toto téma na podzim," dodal Fin. Ten již dříve naznačil, že by se nebránil ani angažmá bývalých hvězd WRC - Pettera Solberga nebo Sébastiena Loeba.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.