Camilli má stále důvěru Wilsona, co chce předvést v Mexiku?

Camilli už potřebuje dojet do cíle
Camilli už potřebuje dojet do cíle, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 3. března 2016 22:27
Sdílej:

Eric Camilli toho zatím na šotolině nemá moc odjeto, proto ani do Mexika nepřijel bojovat o nejvyšší příčky. Pro Francouze se bude jednat o první šotolinovou rally ve Fordu Fiesta RS WRC, navíc předchozí dva starty za tým M-Sport skončily havárií.

Mexická rally bude teprve osmou soutěží na šotolině pro Erica Camilliho. Jeho předchozí zkušenosti s tímto povrchem vznikly ve voze Peugeot 208 R2 v roce 2014 ve Francii a vloni odjel 4 soutěže v rámci WRC 2 na šotolině (s Fordem Fiesta R5).

28 letý jezdec na sebe necítí tlak, i když na Monte Carlu narazil do stromu a ve Švédsku poměrně tvrdě havaroval: "Malcolm [Wilson] mi řekl, že je vše OK. Řekl mi, že nebylo dobré nedokončit obě úvodní soutěže, ale abych na to zapomněl a soustředil se na budoucnost. Jeho podpora mi pomohla zapomenout na tlak a to je důležité," přiznává Camilli.

Na sedadlo spolujezdce se od Mexické rally vrací Benjamin Veillas, který nahrazuje Nicolase Klingera. Francouzská dvojice má pro mexické hory jenom jeden cíl: "Hlavním cílem je dokončit rally, na časy se nebudu koukat. Je to cílem, který jsem si stanovil, a také od M-Sportu jsem dostal tento úkol.

Musím poznat auto na šotolině. Pro budoucnost je velmi důležité, abych dokončil soutěž a získal zkušenosti. S rally nemám obecně moc zkušeností. Zatím bylo hodně obtížné poznávat vůz WRC a úroveň soutěží. Není jednoduché začít sezonu tímto způsobem, ale tak to je. Teď už chci myslet na budoucnost a odrazit se zpět.

V Mexiku pojedu poprvé a bude zde hodně nových věcí. Vím, že to je dost specifická soutěž. Vysoká nadmořská výška ubírá výkon motoru, takže tomu musíte uzpusobit svůj jezdecký styl.

Čekají nás dvě velmi dlouhé zkoušky - tak dlouhé testy jsem ještě nikdy nejel. S naší rychlostí na prvních dvou soutěžích jsem spokojen. S výsledky však ne - následující dvě soutěže chci dokončit. "

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.