Mezi sezonami se jezdec M-Sportu, Eric Camilli, rozhodl spolupracovat s novým spolujezdcem. Tím se stal od Monte Carla 2016 Nicolas Klinger. Jenže už po dvou soutěžích se Francouz vrací ke svému spolujezdci z loňského roku, Benjaminu Veillasovi. V Mexiku tak uvidíme staronovou dvojici.
Podle Erica Camilliho za návratem Veillase nestojí dvě nehody z úvodu sezony: "Já a Nicolas jsme ve voze opravdu spolupracovali dobře. Jenže naše zájmy se rozcházely. Nerozuměli jsme si tak dobře jako s Benjaminem. Proto jsme se teď dohodli na přerušení naší spolupráce."
"Nepracujeme stejným způsobem a myslím, že to je nezbytný aspekt pro úspěch. V autě vše fungovalo bez problémů. Měli jsme dvě nehody v prvních dvou soutěžích, ale to není tím důvodem, proč ukončujeme spolupráci. Jde o osobní důvody," vyjasňuje Francouz.
Spolupráce dvojice Camilli/Veillas začal na Tour de Corse 2014. Tehdy posádka získala hezké čtvrté místo s Peugeotem 207 S2000. Vloni si spolu vedli velmi dobře ve WRC2, což udělalo na tolik dobrý dojem na Malcolma Wilsona, že s nadějným mladíkem podepsal smlouvu pro letošní a příští rok.
Veillas už seděl vedle Erica ve čtvrtek ve Fordu Fiesta RS WRC při testech před Rally Mexiko. Benjamin navigoval Juliana Maurina na Rally Monte Carlo. Zajímavé je, že předchozí tři roky navigoval Maurina právě Nicolas Klinger.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.