Mezi sezonami se jezdec M-Sportu, Eric Camilli, rozhodl spolupracovat s novým spolujezdcem. Tím se stal od Monte Carla 2016 Nicolas Klinger. Jenže už po dvou soutěžích se Francouz vrací ke svému spolujezdci z loňského roku, Benjaminu Veillasovi. V Mexiku tak uvidíme staronovou dvojici.
Podle Erica Camilliho za návratem Veillase nestojí dvě nehody z úvodu sezony: "Já a Nicolas jsme ve voze opravdu spolupracovali dobře. Jenže naše zájmy se rozcházely. Nerozuměli jsme si tak dobře jako s Benjaminem. Proto jsme se teď dohodli na přerušení naší spolupráce."
"Nepracujeme stejným způsobem a myslím, že to je nezbytný aspekt pro úspěch. V autě vše fungovalo bez problémů. Měli jsme dvě nehody v prvních dvou soutěžích, ale to není tím důvodem, proč ukončujeme spolupráci. Jde o osobní důvody," vyjasňuje Francouz.
Spolupráce dvojice Camilli/Veillas začal na Tour de Corse 2014. Tehdy posádka získala hezké čtvrté místo s Peugeotem 207 S2000. Vloni si spolu vedli velmi dobře ve WRC2, což udělalo na tolik dobrý dojem na Malcolma Wilsona, že s nadějným mladíkem podepsal smlouvu pro letošní a příští rok.
Veillas už seděl vedle Erica ve čtvrtek ve Fordu Fiesta RS WRC při testech před Rally Mexiko. Benjamin navigoval Juliana Maurina na Rally Monte Carlo. Zajímavé je, že předchozí tři roky navigoval Maurina právě Nicolas Klinger.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.