Mezi sezonami se jezdec M-Sportu, Eric Camilli, rozhodl spolupracovat s novým spolujezdcem. Tím se stal od Monte Carla 2016 Nicolas Klinger. Jenže už po dvou soutěžích se Francouz vrací ke svému spolujezdci z loňského roku, Benjaminu Veillasovi. V Mexiku tak uvidíme staronovou dvojici.
Podle Erica Camilliho za návratem Veillase nestojí dvě nehody z úvodu sezony: "Já a Nicolas jsme ve voze opravdu spolupracovali dobře. Jenže naše zájmy se rozcházely. Nerozuměli jsme si tak dobře jako s Benjaminem. Proto jsme se teď dohodli na přerušení naší spolupráce."
"Nepracujeme stejným způsobem a myslím, že to je nezbytný aspekt pro úspěch. V autě vše fungovalo bez problémů. Měli jsme dvě nehody v prvních dvou soutěžích, ale to není tím důvodem, proč ukončujeme spolupráci. Jde o osobní důvody," vyjasňuje Francouz.
Spolupráce dvojice Camilli/Veillas začal na Tour de Corse 2014. Tehdy posádka získala hezké čtvrté místo s Peugeotem 207 S2000. Vloni si spolu vedli velmi dobře ve WRC2, což udělalo na tolik dobrý dojem na Malcolma Wilsona, že s nadějným mladíkem podepsal smlouvu pro letošní a příští rok.
Veillas už seděl vedle Erica ve čtvrtek ve Fordu Fiesta RS WRC při testech před Rally Mexiko. Benjamin navigoval Juliana Maurina na Rally Monte Carlo. Zajímavé je, že předchozí tři roky navigoval Maurina právě Nicolas Klinger.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.