Mezi sezonami se jezdec M-Sportu, Eric Camilli, rozhodl spolupracovat s novým spolujezdcem. Tím se stal od Monte Carla 2016 Nicolas Klinger. Jenže už po dvou soutěžích se Francouz vrací ke svému spolujezdci z loňského roku, Benjaminu Veillasovi. V Mexiku tak uvidíme staronovou dvojici.
Podle Erica Camilliho za návratem Veillase nestojí dvě nehody z úvodu sezony: "Já a Nicolas jsme ve voze opravdu spolupracovali dobře. Jenže naše zájmy se rozcházely. Nerozuměli jsme si tak dobře jako s Benjaminem. Proto jsme se teď dohodli na přerušení naší spolupráce."
"Nepracujeme stejným způsobem a myslím, že to je nezbytný aspekt pro úspěch. V autě vše fungovalo bez problémů. Měli jsme dvě nehody v prvních dvou soutěžích, ale to není tím důvodem, proč ukončujeme spolupráci. Jde o osobní důvody," vyjasňuje Francouz.
Spolupráce dvojice Camilli/Veillas začal na Tour de Corse 2014. Tehdy posádka získala hezké čtvrté místo s Peugeotem 207 S2000. Vloni si spolu vedli velmi dobře ve WRC2, což udělalo na tolik dobrý dojem na Malcolma Wilsona, že s nadějným mladíkem podepsal smlouvu pro letošní a příští rok.
Veillas už seděl vedle Erica ve čtvrtek ve Fordu Fiesta RS WRC při testech před Rally Mexiko. Benjamin navigoval Juliana Maurina na Rally Monte Carlo. Zajímavé je, že předchozí tři roky navigoval Maurina právě Nicolas Klinger.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?