 
            Tovární jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, pojede na Gran Canaria, kde se odehraje úvod šampionátu ERC. Jeho start zajistil jeden ze sponzorů, Nor bude mít k dispozici Ford Fiesta R5 od týmu RMC.
Fotka z dovolené měla i vedlejší účinek - Mads Ostberg vloni trávil dovolenou na Gran Canaria a fotku z hotelového pokoje umístil na sociální síť. To nezůstalo bez povšimnutí a manažer hotelu si ihned zajistil kontakt na svého prominentního hosta. Po vzájemných rozhovorech došlo k nápadu, že by se tovární jezdec MS mohl objevit na zdejší soutěži.
Nápad se nakonec dočkal i uskutečnění a v půlce března vyrazí Nor do úvodní soutěže ME: "Sice nevím, co očekávat, ale je jasné, že chci při každém startu vyhrát," přiznal jezdec. Pro něj půjde o vůbec první soutěž v rámci ME.
Ostberg pojede s Fordem, který nasadí španělský tým RMC. Ten sice nemá pro svůj vůz díly nejnovější specifikace, Nor ale slíbil, že se u M-Sportu pokusí dodávku uspíšit. Auto by tak bylo v nejnovější specifikaci. Hlavním sponzorem bude hotel, ve kterém Ostberg přebýval.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?