Tovární jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, pojede na Gran Canaria, kde se odehraje úvod šampionátu ERC. Jeho start zajistil jeden ze sponzorů, Nor bude mít k dispozici Ford Fiesta R5 od týmu RMC.
Fotka z dovolené měla i vedlejší účinek - Mads Ostberg vloni trávil dovolenou na Gran Canaria a fotku z hotelového pokoje umístil na sociální síť. To nezůstalo bez povšimnutí a manažer hotelu si ihned zajistil kontakt na svého prominentního hosta. Po vzájemných rozhovorech došlo k nápadu, že by se tovární jezdec MS mohl objevit na zdejší soutěži.
Nápad se nakonec dočkal i uskutečnění a v půlce března vyrazí Nor do úvodní soutěže ME: "Sice nevím, co očekávat, ale je jasné, že chci při každém startu vyhrát," přiznal jezdec. Pro něj půjde o vůbec první soutěž v rámci ME.
Ostberg pojede s Fordem, který nasadí španělský tým RMC. Ten sice nemá pro svůj vůz díly nejnovější specifikace, Nor ale slíbil, že se u M-Sportu pokusí dodávku uspíšit. Auto by tak bylo v nejnovější specifikaci. Hlavním sponzorem bude hotel, ve kterém Ostberg přebýval.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.