Tovární jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, pojede na Gran Canaria, kde se odehraje úvod šampionátu ERC. Jeho start zajistil jeden ze sponzorů, Nor bude mít k dispozici Ford Fiesta R5 od týmu RMC.
Fotka z dovolené měla i vedlejší účinek - Mads Ostberg vloni trávil dovolenou na Gran Canaria a fotku z hotelového pokoje umístil na sociální síť. To nezůstalo bez povšimnutí a manažer hotelu si ihned zajistil kontakt na svého prominentního hosta. Po vzájemných rozhovorech došlo k nápadu, že by se tovární jezdec MS mohl objevit na zdejší soutěži.
Nápad se nakonec dočkal i uskutečnění a v půlce března vyrazí Nor do úvodní soutěže ME: "Sice nevím, co očekávat, ale je jasné, že chci při každém startu vyhrát," přiznal jezdec. Pro něj půjde o vůbec první soutěž v rámci ME.
Ostberg pojede s Fordem, který nasadí španělský tým RMC. Ten sice nemá pro svůj vůz díly nejnovější specifikace, Nor ale slíbil, že se u M-Sportu pokusí dodávku uspíšit. Auto by tak bylo v nejnovější specifikaci. Hlavním sponzorem bude hotel, ve kterém Ostberg přebýval.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.