Tovární jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, pojede na Gran Canaria, kde se odehraje úvod šampionátu ERC. Jeho start zajistil jeden ze sponzorů, Nor bude mít k dispozici Ford Fiesta R5 od týmu RMC.
Fotka z dovolené měla i vedlejší účinek - Mads Ostberg vloni trávil dovolenou na Gran Canaria a fotku z hotelového pokoje umístil na sociální síť. To nezůstalo bez povšimnutí a manažer hotelu si ihned zajistil kontakt na svého prominentního hosta. Po vzájemných rozhovorech došlo k nápadu, že by se tovární jezdec MS mohl objevit na zdejší soutěži.
Nápad se nakonec dočkal i uskutečnění a v půlce března vyrazí Nor do úvodní soutěže ME: "Sice nevím, co očekávat, ale je jasné, že chci při každém startu vyhrát," přiznal jezdec. Pro něj půjde o vůbec první soutěž v rámci ME.
Ostberg pojede s Fordem, který nasadí španělský tým RMC. Ten sice nemá pro svůj vůz díly nejnovější specifikace, Nor ale slíbil, že se u M-Sportu pokusí dodávku uspíšit. Auto by tak bylo v nejnovější specifikaci. Hlavním sponzorem bude hotel, ve kterém Ostberg přebýval.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?