Hayden Paddon se ve Švédsku stal nedobrovolně tématem číslo 1. On sám ale úplně nechápe, jak k tomu mohlo dojít a na věc poskytuje svůj vlastní názor.
Hayden Paddon se po startu Rally Sweden najednou dostal do velkého zájmu nejen medií - avšak, jak sám říká, omylem. Dle zpráv se měli jezdci krátce před startem soutěže na jednom setkání dohodout, že budou bojkotovat první měřenou zkoušku. Proti byl ale Hayden Paddon.
Dle Haydena Paddona tomu tak ale úplně nebylo. "Nevím úplně přesně, z jakého důvodu jsem zde [v této věci] byl jmenován. Mnoho [jezdců] bylo nerozhodných a jednoznačně pro bylo jen 10 z 15 WRC pilotů. Nic to tedy neměnilo.
Radili jsme se spolu asi jen 5 minut, pak už musel Sébastien [Ogier] pryč. Kromě toho to nebylo o [povětrnostních] podmínkách, protože ty se od seznamovacích jízd silně změnily. Šlo mnohem více o to, že jeden zástupce jezdců předal dále, co jsme říkali k podmínkám na trati. S tím jsem absolutně srozuměný."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?