Hayden Paddon se ve Švédsku stal nedobrovolně tématem číslo 1. On sám ale úplně nechápe, jak k tomu mohlo dojít a na věc poskytuje svůj vlastní názor.
Hayden Paddon se po startu Rally Sweden najednou dostal do velkého zájmu nejen medií - avšak, jak sám říká, omylem. Dle zpráv se měli jezdci krátce před startem soutěže na jednom setkání dohodout, že budou bojkotovat první měřenou zkoušku. Proti byl ale Hayden Paddon.
Dle Haydena Paddona tomu tak ale úplně nebylo. "Nevím úplně přesně, z jakého důvodu jsem zde [v této věci] byl jmenován. Mnoho [jezdců] bylo nerozhodných a jednoznačně pro bylo jen 10 z 15 WRC pilotů. Nic to tedy neměnilo.
Radili jsme se spolu asi jen 5 minut, pak už musel Sébastien [Ogier] pryč. Kromě toho to nebylo o [povětrnostních] podmínkách, protože ty se od seznamovacích jízd silně změnily. Šlo mnohem více o to, že jeden zástupce jezdců předal dále, co jsme říkali k podmínkám na trati. S tím jsem absolutně srozuměný."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.