Ve dnech 3. - 6. března 2016 se můžeme těšit na Rally Mexico. Dnes byla zveřejněna její startovní listina a české fanoušky může těšit návrat Martina Prokopa do WRC.
Mezi továrními týmy není žádné velké překvapení. V hlavním týmu Hyundai Motorsport staruje dvojice Dani Sordo a Thierry Neuville. Hayden Paddon se pro tuto soutěž vrací do druhého týmu Hyundai, jak jsme vás již informovali. Zbývající tovární týmy mají neměnné jezdecké sestavy. Pod hlavičkou DMack World Rally Teamu se také můžeme těšit na Ott Tänaka s Fiestou RS WRC. S tím stejným speciálem se do šampionátu WRC vrací Martin Prokop. S Fiestou RS WRC pojede také Lorenzo Bertelli a domácí borec, Benito Guerra. Posledním WRC ve startovní listině je Mini Countryman WRC posádky Valery Gorban / Volodymyr Korsia.
Startovní listinu si můžete prohlédnou zde.
Je skoro až neuvěřitelné, že už je to skoro rok, co Ott Tänak po smolném poškození své Fiesty RS WRC skončil na dně jednoho místního jezera, vzpomínáte?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.