Po prvním dni seznamovacích jízd se Sébastien Ogier vyjádřil docela jasně - podle jeho názoru by měla být soutěž zrušena.
Posádky mají za sebou první den seznamovacích jízd a obavy o špatný stav tratí se bohůžel potvrzují: "Jediné zkoušky, které můžeme využít, jsou ty v Norsku. Tam by se dal uspořádat malý rallysprint. Zbytek je ale čistá šotolinová rally.
Bylo by to hodně nejisté, pokud bychom se o to pokoušeli," říká Sébastien Ogier. Francouz se hlavně obává o hroty, které jsou ve speciálních zimních pneumatikách. Ty se na šotolinovém povrchu vytrhají. "Nerozumím tomu, proč vůbec jedeme seznamovací jízdy.
Tratě bezdůvodně zničíme. Nevím vlastně, co tu děláme. Je to kompletně idiotské. Tentokrát prostě nelze jet. Je mi líto, ale bylo by to hodně nejisté, pokud bychom jeli na pneumatikách s hřeby na šotolině."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?