Vloni bylo pro mnohé velkým překvapením, když se po sobotní etapě dostal do čela Thierry Neuville. Belgičan byl jediným, kdo dokázal držet krok s továrními Volkswageny.
Thierry Neuville letošní sezonu s úplně novým vozem začal dobře, když na Rally Monte získal pěkné třetí místo. Teď by chtěl získat dobrý výsledek také ve Švédsku. "Na Švédsko mám velmi dobré vzpomínky, hlavně na loňský rok, kdy jsme bojovali o vítězství až do poslední speciálky a kdy jsme nakonec skončili na podiu," začal Thierry Neuville.
"Pro nás to byl dobrý výsledek, takže je jasné, že netrpělivě očekávám, až budu moci zápasit se zkouškami i letos, tím spíš s novým autem. S novou generací i20 WRC jsme měli dobrý start do sezony, když jsme se v autě zlepšovali den po dni."
"Vyhrát pár speciálek a získat podium v naší první soutěži s novým autem nám dává pocit velké hrdosti a očekávám, že budeme mít stejnou rychlost také ve Švédsku. Mohla by to pro nás být velmi rozhodující soutěž a já netrpělivě očekávám, až uvidím, co můžeme zvládnout," zakončil Belgičan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?