Vloni bylo pro mnohé velkým překvapením, když se po sobotní etapě dostal do čela Thierry Neuville. Belgičan byl jediným, kdo dokázal držet krok s továrními Volkswageny.
Thierry Neuville letošní sezonu s úplně novým vozem začal dobře, když na Rally Monte získal pěkné třetí místo. Teď by chtěl získat dobrý výsledek také ve Švédsku. "Na Švédsko mám velmi dobré vzpomínky, hlavně na loňský rok, kdy jsme bojovali o vítězství až do poslední speciálky a kdy jsme nakonec skončili na podiu," začal Thierry Neuville.
"Pro nás to byl dobrý výsledek, takže je jasné, že netrpělivě očekávám, až budu moci zápasit se zkouškami i letos, tím spíš s novým autem. S novou generací i20 WRC jsme měli dobrý start do sezony, když jsme se v autě zlepšovali den po dni."
"Vyhrát pár speciálek a získat podium v naší první soutěži s novým autem nám dává pocit velké hrdosti a očekávám, že budeme mít stejnou rychlost také ve Švédsku. Mohla by to pro nás být velmi rozhodující soutěž a já netrpělivě očekávám, až uvidím, co můžeme zvládnout," zakončil Belgičan.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?