Vloni bylo pro mnohé velkým překvapením, když se po sobotní etapě dostal do čela Thierry Neuville. Belgičan byl jediným, kdo dokázal držet krok s továrními Volkswageny.
Thierry Neuville letošní sezonu s úplně novým vozem začal dobře, když na Rally Monte získal pěkné třetí místo. Teď by chtěl získat dobrý výsledek také ve Švédsku. "Na Švédsko mám velmi dobré vzpomínky, hlavně na loňský rok, kdy jsme bojovali o vítězství až do poslední speciálky a kdy jsme nakonec skončili na podiu," začal Thierry Neuville.
"Pro nás to byl dobrý výsledek, takže je jasné, že netrpělivě očekávám, až budu moci zápasit se zkouškami i letos, tím spíš s novým autem. S novou generací i20 WRC jsme měli dobrý start do sezony, když jsme se v autě zlepšovali den po dni."
"Vyhrát pár speciálek a získat podium v naší první soutěži s novým autem nám dává pocit velké hrdosti a očekávám, že budeme mít stejnou rychlost také ve Švédsku. Mohla by to pro nás být velmi rozhodující soutěž a já netrpělivě očekávám, až uvidím, co můžeme zvládnout," zakončil Belgičan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.