Šéf továrního týmu Hyundai, Michel Nandan, slibuje i přes zisk podiového umístění hned v první soutěži nového modelu i20 WRC, že na voze bude tým i nadále tvrdě pracovat.
"Před soutěží bych podium hned bral všemi deseti, to je jasné. První den jsme byli trochu, řekl bych, ztraceni, ale náš set up nebyl úplně správný a bylo to kvůli podmínkám. V sobotu a neděli jsme změnili věci a viděli jsme, že to pracuje lépe," říká šéf týmu Hyundai Motorsport, Michel Nandan.
"Na to, abychom viděli, kde jsme, musíme počkat na rally, kde každý s každým bojuje, protože když jsme už měli lepší set up, tak čelní pozice byly už trochu zafixovány a naši jezdci nechtěli až moc riskovat. Ale víme, že auto má dobrý potenciál. Teď na něm musíme trochu zapracovat, abychom zjistili, který set up sedí kterým podmínkám, ale musíme to udělat rychle, protože šampionát není zase až tak dlouhý."
Hyundai, za jehož hlavní tovární tým ve Švédsku pojedou Hayden Paddon a Thierry Neuville, má před soutěží v plánu dva dny testů, na kterých se bude hlavně snažit o nalezení ideálního nastavení, na kterém už ale pracoval také na předvánočních testech. Pak bude následovat šotolinový test na Rally Guanajuato Mexico, která se jede od 3. do 6. března.
"To, že známe rychlost, je dobré a to, že je tu potenciál, je dobrým krokem. Minimálně víte, že na autě není nic vyloženě špatně a vše může být vylepšeno pouze provedením několika specifických testů," zakončil Nandan.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?