Šéf továrního týmu Hyundai, Michel Nandan, slibuje i přes zisk podiového umístění hned v první soutěži nového modelu i20 WRC, že na voze bude tým i nadále tvrdě pracovat.
"Před soutěží bych podium hned bral všemi deseti, to je jasné. První den jsme byli trochu, řekl bych, ztraceni, ale náš set up nebyl úplně správný a bylo to kvůli podmínkám. V sobotu a neděli jsme změnili věci a viděli jsme, že to pracuje lépe," říká šéf týmu Hyundai Motorsport, Michel Nandan.
"Na to, abychom viděli, kde jsme, musíme počkat na rally, kde každý s každým bojuje, protože když jsme už měli lepší set up, tak čelní pozice byly už trochu zafixovány a naši jezdci nechtěli až moc riskovat. Ale víme, že auto má dobrý potenciál. Teď na něm musíme trochu zapracovat, abychom zjistili, který set up sedí kterým podmínkám, ale musíme to udělat rychle, protože šampionát není zase až tak dlouhý."
Hyundai, za jehož hlavní tovární tým ve Švédsku pojedou Hayden Paddon a Thierry Neuville, má před soutěží v plánu dva dny testů, na kterých se bude hlavně snažit o nalezení ideálního nastavení, na kterém už ale pracoval také na předvánočních testech. Pak bude následovat šotolinový test na Rally Guanajuato Mexico, která se jede od 3. do 6. března.
"To, že známe rychlost, je dobré a to, že je tu potenciál, je dobrým krokem. Minimálně víte, že na autě není nic vyloženě špatně a vše může být vylepšeno pouze provedením několika specifických testů," zakončil Nandan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?