Šéf továrního týmu Hyundai, Michel Nandan, slibuje i přes zisk podiového umístění hned v první soutěži nového modelu i20 WRC, že na voze bude tým i nadále tvrdě pracovat.
"Před soutěží bych podium hned bral všemi deseti, to je jasné. První den jsme byli trochu, řekl bych, ztraceni, ale náš set up nebyl úplně správný a bylo to kvůli podmínkám. V sobotu a neděli jsme změnili věci a viděli jsme, že to pracuje lépe," říká šéf týmu Hyundai Motorsport, Michel Nandan.
"Na to, abychom viděli, kde jsme, musíme počkat na rally, kde každý s každým bojuje, protože když jsme už měli lepší set up, tak čelní pozice byly už trochu zafixovány a naši jezdci nechtěli až moc riskovat. Ale víme, že auto má dobrý potenciál. Teď na něm musíme trochu zapracovat, abychom zjistili, který set up sedí kterým podmínkám, ale musíme to udělat rychle, protože šampionát není zase až tak dlouhý."
Hyundai, za jehož hlavní tovární tým ve Švédsku pojedou Hayden Paddon a Thierry Neuville, má před soutěží v plánu dva dny testů, na kterých se bude hlavně snažit o nalezení ideálního nastavení, na kterém už ale pracoval také na předvánočních testech. Pak bude následovat šotolinový test na Rally Guanajuato Mexico, která se jede od 3. do 6. března.
"To, že známe rychlost, je dobré a to, že je tu potenciál, je dobrým krokem. Minimálně víte, že na autě není nic vyloženě špatně a vše může být vylepšeno pouze provedením několika specifických testů," zakončil Nandan.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.