"Rallyový fanoušek ve mě si přeje, aby situace pokračovala," říká Jost Capito k probíhajícímu souboji mezi jeho jezdcem, Sébastienem Ogierem, a jezdcem Citroënu, Krisem Meekem.
Ocházející šéf Volkswagenu pro motorsport, Jost Capito, je zvyklý vídat své vozy jak v soutěžích vítězí. Jenže letos na Rally Monte Carlo sledujeme souboj mezi Sébastienem Ogierem a Krisem Meekem na čele soutěže. Capito prohlásil, že tomuto souboji nelze odolat.
Volkswagen vyhrál 34 z 39 soutěží od sezony 2013, kdy do WRC vstoupil. Jenže letos je na Monte Carlu Sébastien Ogier pod neustálým tlakem Krise Meekea na Citroënu. Ogier je sice na čele, což Capita těší, avšak jako fanoušek rally si souboj mezi Francouzem a Britem opravdu užívá.
"Rally Monte Carlo pro nás začala dobře. Nemůžete chtít víc než první, třetí a čtvrté místo za těchto těžkých podmínek. Soutěž si ale neužívám jako šéf VW Motorsport ale jako fanoušek rally.
Souboj mezi Sébastienem Ogierem na Volkswagenu Polo R WRC a Krisem Meekem na Citroënu DS3 WRC je velmi zajímavý. Oba odvádí skvělý výkon. Oba za to hodně respektuji. Šéf týmu i rally fanoušek ve mě si přejí více takových soubojů!" Capito už se v minulosti projevil jako fanoušek Meekea - viz odkaz na článek.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?