Eric Camilli byl pro mnohé velmi milým překvapením letošní rally Monte Carlo. Až do RZ6 zajížděl velmi slibné časy, na této zkoušce ale chyboval v jednom zledovatělém místě a havaroval. Francouz havaroval jen o 50 metrů dále, než Robert Kubica.
Na RZ4 dokázal Camilli zajet dokonce pátý nejrychlejší čas, byl tak rychlejší než Mads Ostberg anebo Jari-Matti Latvala. Celkově tak rodák z Nice před svoji nehodou okupoval osmé místo. Při nehodě bohužel došlo k poškození ochranného rámu jeho Fordu Fiesta RS WRC, jezdec tak nemůže využít pravidla Rally 2 a do soutěže se dnes vrátit.
"Rally Monte Carlo skončila předčasně na RZ6... Nicolas a já jsme jeli dobře, ale jsme samozřejmě zklamaní, protože jsme měli dobrý rytmus. Tato první rally zůstává pozitivní, protože jsme mohli posbírat maximálně pozitivní zkušenosti ve srovnání se stopkami," říká Eric Camilli.
Na ztejné zkoušce, Corps – La Salle en Beaumont, havaroval také Lorenzo Bertelli, ten také musel ze soutěže odstoupit z podobných důvodů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?