Eric Camilli byl pro mnohé velmi milým překvapením letošní rally Monte Carlo. Až do RZ6 zajížděl velmi slibné časy, na této zkoušce ale chyboval v jednom zledovatělém místě a havaroval. Francouz havaroval jen o 50 metrů dále, než Robert Kubica.
Na RZ4 dokázal Camilli zajet dokonce pátý nejrychlejší čas, byl tak rychlejší než Mads Ostberg anebo Jari-Matti Latvala. Celkově tak rodák z Nice před svoji nehodou okupoval osmé místo. Při nehodě bohužel došlo k poškození ochranného rámu jeho Fordu Fiesta RS WRC, jezdec tak nemůže využít pravidla Rally 2 a do soutěže se dnes vrátit.
"Rally Monte Carlo skončila předčasně na RZ6... Nicolas a já jsme jeli dobře, ale jsme samozřejmě zklamaní, protože jsme měli dobrý rytmus. Tato první rally zůstává pozitivní, protože jsme mohli posbírat maximálně pozitivní zkušenosti ve srovnání se stopkami," říká Eric Camilli.
Na ztejné zkoušce, Corps – La Salle en Beaumont, havaroval také Lorenzo Bertelli, ten také musel ze soutěže odstoupit z podobných důvodů.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.