Malcolm Wilson na Monte Carlu sází hlavně na Madse Ostberga. Nově vzniklá posádka (novým navigátorem je Ola Flone) pracovala před startem hlavně na rozpisu.
M-Sport čeká další zajímavá sezona - vozy prošly opět menší změnou designu, avšak týmu Malcolma Wilsona stále chybí hlavní sponzor. V roce 2016 budou za tým nastupovat Mads Ostberg a Eric Camilli. Především Nor by se měl postarat o pravidelný přísun bodů do týmové kasičky. Proto právě na něj tým před Rally Monte Carlo sází.
"Tohle je zcela jistě Madsova nejlepší asfaltová rally roku. Již ukázal, že dokáže na Monte Carlu zajet dobrý výsledek," odhaluje svá očekávání Malcolm Wilson. Nově vzniklá posádka, Ostberg-Floene, už spolu před více než 10 lety jela jednu malou soutěž. Během zimy pracovali oba Norové hlavně na rozpisu.
"Poprvé po dlouhé době pojedu s Olem. Vždy to chvilku trvá, než si všechno sedne. Nemyslím si ale, že budou nějaké problémy. Od roku 2004 jsme spolu žádnou rally nejeli, ale až doposud vše fungovalo dobře. Udělali jsme hodně práce, protože Ola musel všechen rozpis přeložit do norštiny. Momentálně jsme spokojeni a věříme, že vytvoříme dobrý tým," řekl Mads Ostberg.
Moc zkušeností s úvodní soutěží loňský tovární pilot Citroënu nemá - v roce 2013 zde jel 28 letý jezdec poprvé a byl 6. V předešlých dvou letech byl vždy 4. Zcela jiná očekávání má tým od nezkušeného Erica Camilliho, který zatím ve Fordu Fiesta RS WRC absolvoval pouze dva testy.
"Pro Erica to bude složitý start. Snad mu pomůže podpora od fanoušků a nalezne správný rytmus. Monte je vždy těžká rally a na něj čeká debut ve WRC. Vůbec nic od něj neočekáváme, ale může překvapit," přiznává Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.