Organizátoři Rally Sweden dnes zveřejnili startovní listinu - můžeme se těšit na celkem 18 vozů WRC! Velkým překvapením je start Poláka Roberta Kubici s Fordem Fiesta RS WRC.
V továrních týmech dochází ke změně u Hyundai - jak jsme Vás již informovali, Dani Sordo se přesouvá pro tento podnik do druhého týmu, jeho místo zaujme Hayden Paddon. S Citroëny pojedou Kris Meeke, Khalid Al-Quassimi a premiérově také Craig Breen.
Již tradičně se na této soutěži bude prezentovat Henning Solberg s Fordem Fiesta RS WRC. Svůj letošní program zde zahájí i Yazeed Al-Rajhi s dalším Fordem. Velkým překvapením je start Roberta Kubici! Škoda Motorsport nasadí Pontuse Tidemanda a Esapekku Lappiho. Kyjevskému EuroLamp WRT se podařilo sehnat nájemce pro své druhé MINI JCW WRC, a tak tento tým kromě Valeriyho Gorbana nasadí i Maita Maarenda - oba mají ale hodně vysoká startovní čísla.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.