Tommi Mäkinen obsadil další důležité pozice v týmu Toyoty. Tiina Lehmonenová, dosavadní šéfka organizačního týmu Rally Finland, se k týmu připojuje na pozici marketingové a PR manažerky.
Zatím jsme moc zpráv o týmu Toyoty číst nemohli. To by se mělo nyní změnit. Tommi Mäkinen získal pro svůj tým Tiinu Lehmonenovou, která se bude starat o marketing a PR týmu Toyota.
Doposud pracovala jako ředitelka společnosti AKK Sports - ta pořádá finskou soutěž MS. Zajímavostí je, že se Tiinu Lehmonenová bude i nadále podílet na pořádání finské soutěže, avšak hlavní oblastí jejího zájemu bude tovární tým japonské značky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.