Elfyn Evans přišel během zimy o místo v továrním M-Sportu. I tak jej ale tým na Rally Monte Carlo využije - pojede totiž s Fordem Fiesta R5 v kategorii WRC2. Velšan dostane poprvé k dispozici inovovanou verzi modelu.
Elfyn Evans má za úkol obstarat soutěžní debut inovované verze Fordu Fieta R5. Evans se bude muset prosadit v poli 15 soutěžících v kategorii WRC2. Pořád navíc existuje možnost, že se v průběhu roku objeví za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
"Přesný program Elfyna pro tuto sezonu ještě nebyl specifikován. Ale jak už jsem dříve řekl, chceme ho udržet zapojeného [u M-Sportu], i z toho důvodu ho nasadíme na Rally Monte Carlo," komentuje start svého svěřence Malcolm Wilson.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.