Citroën má čas do konce příštího týdne na to, aby zareagoval na nabídku, kterou Kris Meeke dostal od Toyoty.
Jak minulý týden informoval 'Autosport', Kris Meeke má na stole nabídku od Tommiho Mäkinena a týmu Toyoty na tříletou spolupráci. Pokud by nabídku od japonské značky přijal, pak by příští rok vedl testovací program Yarisu WRC a následně od sezony 2017 působil v továrním týmu Toyoty.
Jenže Citroën, který Meekea zaměstnával v posledních letech, by si jezdce rád podržel ve svém týmu. Minulý víkend se potkal Kris Meeke se zástupci francouzského týmu a diskutovali o podmínkách případné spolupráce.
Citroën do svého omezeného programu pro sezonu 2016 zřejmě zahrne start na Rally Monte Carlo, proto Yves Matton připouští, že smlouva s vítězem letošní Rally Argentina musí přijít už poměrně rychle: "Je pravdou, že musíme učinit rozhodnutí do 18. prosince," říká šéf týmu Citroën.
"V ten den se uzavírají přihlášky na Rally Monte Carlo." K námluvám s Toyotou Matton říká: "Mohu Vám prozradit, že s Krisem stále jednáme. Ale preferuji jednat s ním osobně než něco řešit přes média. Až uzavřeme smlouvu, nebo také neuzavřeme, tak učiním prohlášení."
"Jediné, co mohu říci, je, že Kris si uvědomuje svoje časové okno, které jako jezdec má, a že chce být světovým šampionem. Takže je na něm aby se rozhodl. Není na mě, abych komentoval, v jaké pozici může v jiném týmu být. Vím ale, kde jsme my a že jsme se zavázali [pro WRC i po roce 2017]," zakončil Belgičan.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?