Kolem Krise Meekea toho po konci sezony moc nedělo, všichni měli za to, že zůstane u Citroënu, kde odjede příští rok několik soutěží a bude pomáhat s vývojem nového vozu. Jenže britský Autosport teď přišel se zprávou, že je Severní Ir těsně před podpisem smlouvy s Toyotou a Tommim Mäkinenem!
Kris Meeke navštívil tým kolem Tommiho Mäkinena ve Finsku a má se za to, že jednání mezi ním a Toyotou pokračují velmi dobře s cílem několikaleté smlouvy.
Samotný jezdec odmítl komentovat svoji budoucnost, ale v cíli Rally Wales GB tvrdil, že bude příští rok zaneprázdněný. Tommi Mäkinen 'Autosportu' řekl: "Kris je velmi sympatická osoba. Máme ho moc rádi a ano, setkali jsme se. V poslední době jsme se párkrát viděli."
"Kris je tím, koho bychom si v našem týmu dokázali představit." Toyota příští rok plánuje testovat, v roce 2017 se pak vrací do WRC. Smlouva jezdce s Citroënem vyprší na konci roku 2015. Meeke má jednat o prodloužení smlouvy také s Citroënem, ale tam jsou šance údajně výrazně menší.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?