Do MS přibývá jedna nová soutěž v Číně - duo Volkswagen a Hyundai už potvrdilo, že se do MS přihlásí. M-Sport stále váhá, jestli se přihlásit jako tovární tým.
Od středy je jasné, že MS bude mít 14 soutěží: "Ani jsme nic jiného nečekali. U nás nedochází k žádné změně v plánech, i příští rok nastoupíme do MS jako tovární tým," zní od Volkswagenu.
Podobné vyjádření můžeme číst i od Hyundai: "Už delší dobu je jasné, že se pojede 14 soutěží. To není pro nás žádným překvapením. Stejně jako v předešlých letech se příhlásíme jako tovární tým."
U M-Sportu stále váhají - uvidíme příští rok v MS jen dva výrobce? "Ještě se musíme rozhodnout, jestli je kompletní program pro nás tou správnou cestou. Vývoj nového auta bude příští rok neobyčejně důležitý. Musíme si vyjasnit, jestli to nekoliduje s plánem odjet všech 14 soutěží. Rozhodneme se v příštím týdnu."
Tovární týmy musejí odjet všechny soutěže, podmínky pro ostatní týmy zatím nejsou jasné. Je možné, že i pro soukromé týmy bude potřeba odjet určitý počet soutěží.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?