Do MS přibývá jedna nová soutěž v Číně - duo Volkswagen a Hyundai už potvrdilo, že se do MS přihlásí. M-Sport stále váhá, jestli se přihlásit jako tovární tým.
Od středy je jasné, že MS bude mít 14 soutěží: "Ani jsme nic jiného nečekali. U nás nedochází k žádné změně v plánech, i příští rok nastoupíme do MS jako tovární tým," zní od Volkswagenu.
Podobné vyjádření můžeme číst i od Hyundai: "Už delší dobu je jasné, že se pojede 14 soutěží. To není pro nás žádným překvapením. Stejně jako v předešlých letech se příhlásíme jako tovární tým."
U M-Sportu stále váhají - uvidíme příští rok v MS jen dva výrobce? "Ještě se musíme rozhodnout, jestli je kompletní program pro nás tou správnou cestou. Vývoj nového auta bude příští rok neobyčejně důležitý. Musíme si vyjasnit, jestli to nekoliduje s plánem odjet všech 14 soutěží. Rozhodneme se v příštím týdnu."
Tovární týmy musejí odjet všechny soutěže, podmínky pro ostatní týmy zatím nejsou jasné. Je možné, že i pro soukromé týmy bude potřeba odjet určitý počet soutěží.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?