M-Sport na jednu stranu v pondělí vyjasnil svoji jezdeckou sestavu, na druhou stranu pořád zbývá několik otazníků. Například co bude s Elfynem Evansem? Místo něj angažovaný Eric Camilli má mít s britským týmem, dle zpráv z Francie, dvouletou smlouvu.
Malcolm Wilson novinářům řekl: "Pracujeme na tom, abychom Elfyna udrželi. Zřejmě to pár týdnů potrvá, ale zcela jistě ho chceme mít v autě. Nemohu mluvit o tom, co za typ programu to bude, ale je možné, že budeme jezdce v hlavním týmu střídat.
Pak by se mohl objevit na několika asfaltových soutěžích. Například v druhé půlce roku se jedou čtyři asfaltové soutěže a Elfynovi se na tomto povrchu daří velmi dobře," řekl Brit pro 'Motorsport News'. Navíc M-Sport plánuje nasadit továrně jeden Ford Fiesta R5 do WRC2, aby tak změřil své síly se Škodou Fabia R5. To by mohla být další šance pro Evanse, jak se svést.
Francouzský 'L'Équipe' dále informuje, že 28 letá posila M-Sportu, Eric Camilli, má s týmem smlouvu na dva roky. To znamená, že i v sezoně 2017, kdy na tratě vyjednou nové vozy WRC, bude sedět Francouz za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.