M-Sport na jednu stranu v pondělí vyjasnil svoji jezdeckou sestavu, na druhou stranu pořád zbývá několik otazníků. Například co bude s Elfynem Evansem? Místo něj angažovaný Eric Camilli má mít s britským týmem, dle zpráv z Francie, dvouletou smlouvu.
Malcolm Wilson novinářům řekl: "Pracujeme na tom, abychom Elfyna udrželi. Zřejmě to pár týdnů potrvá, ale zcela jistě ho chceme mít v autě. Nemohu mluvit o tom, co za typ programu to bude, ale je možné, že budeme jezdce v hlavním týmu střídat.
Pak by se mohl objevit na několika asfaltových soutěžích. Například v druhé půlce roku se jedou čtyři asfaltové soutěže a Elfynovi se na tomto povrchu daří velmi dobře," řekl Brit pro 'Motorsport News'. Navíc M-Sport plánuje nasadit továrně jeden Ford Fiesta R5 do WRC2, aby tak změřil své síly se Škodou Fabia R5. To by mohla být další šance pro Evanse, jak se svést.
Francouzský 'L'Équipe' dále informuje, že 28 letá posila M-Sportu, Eric Camilli, má s týmem smlouvu na dva roky. To znamená, že i v sezoně 2017, kdy na tratě vyjednou nové vozy WRC, bude sedět Francouz za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?