I samotný M-Sport označil angažmá Erica Camilliho za překvapivé. Francouz tak odchází od Toyoty. Pro Elfyna Evanse se zatím hledá řešení.
Eric Camilli měl smlouvu s Toyota Motorsport GmbH (TMG) a účastnil se vývojových prací na Toyotě Yaris WRC. Jenže teď se mu naskytla příležitost absolvovat celou sezonu ve WRC jako tovární jezdec. Někteří po oznámení novinky spekulovali, že mu Toyota místo u M-Sportu koupila.
Jenže TMG na svém twitteru napsala: "Přejeme Ericu Camillimu hodně štěstí, opouští TMG, aby se připojil k M-Sportu a odjel kompletní sezonu v MS v roce 2016. Byla radost s ním spolupracovat tento rok a přejeme mu fantastickou budoucnost!" Francouz měl navíc, dle dostupných informací, smlouvu s TMG z Kolína nad Rýnem, nikoliv přímo s Tommim Mäkinenem.
Angažmá 28 letého jezdce znamená, že nezbylo místo na Elfyna Evanse. Tým po svém oficiálním oznámení řekl, že s mladým Welšanem stále jedná: "Tým s Elfynem stále jedná. Je zde možnost, že by mohl mít v roce 2016 nějaký program.
Podrobnosti o tom oznámíme, jakmile budeme vědět víc," napsal M-Sport. M-Sport nedávno oznámil, že zvažuje nasazení auta do kategorie WRC2, což by mohla být Evansova šance. Elfyn by také mohl zamířit jako vývojový jezdec k Toyotě (namísto Camilliho), případně, alespoň podle některých zdrojů, přestoupit k Citroënu/PH Sportu a jet vybrané závody s DS3 WRC.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.