I samotný M-Sport označil angažmá Erica Camilliho za překvapivé. Francouz tak odchází od Toyoty. Pro Elfyna Evanse se zatím hledá řešení.
Eric Camilli měl smlouvu s Toyota Motorsport GmbH (TMG) a účastnil se vývojových prací na Toyotě Yaris WRC. Jenže teď se mu naskytla příležitost absolvovat celou sezonu ve WRC jako tovární jezdec. Někteří po oznámení novinky spekulovali, že mu Toyota místo u M-Sportu koupila.
Jenže TMG na svém twitteru napsala: "Přejeme Ericu Camillimu hodně štěstí, opouští TMG, aby se připojil k M-Sportu a odjel kompletní sezonu v MS v roce 2016. Byla radost s ním spolupracovat tento rok a přejeme mu fantastickou budoucnost!" Francouz měl navíc, dle dostupných informací, smlouvu s TMG z Kolína nad Rýnem, nikoliv přímo s Tommim Mäkinenem.
Angažmá 28 letého jezdce znamená, že nezbylo místo na Elfyna Evanse. Tým po svém oficiálním oznámení řekl, že s mladým Welšanem stále jedná: "Tým s Elfynem stále jedná. Je zde možnost, že by mohl mít v roce 2016 nějaký program.
Podrobnosti o tom oznámíme, jakmile budeme vědět víc," napsal M-Sport. M-Sport nedávno oznámil, že zvažuje nasazení auta do kategorie WRC2, což by mohla být Evansova šance. Elfyn by také mohl zamířit jako vývojový jezdec k Toyotě (namísto Camilliho), případně, alespoň podle některých zdrojů, přestoupit k Citroënu/PH Sportu a jet vybrané závody s DS3 WRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.