I samotný M-Sport označil angažmá Erica Camilliho za překvapivé. Francouz tak odchází od Toyoty. Pro Elfyna Evanse se zatím hledá řešení.
Eric Camilli měl smlouvu s Toyota Motorsport GmbH (TMG) a účastnil se vývojových prací na Toyotě Yaris WRC. Jenže teď se mu naskytla příležitost absolvovat celou sezonu ve WRC jako tovární jezdec. Někteří po oznámení novinky spekulovali, že mu Toyota místo u M-Sportu koupila.
Jenže TMG na svém twitteru napsala: "Přejeme Ericu Camillimu hodně štěstí, opouští TMG, aby se připojil k M-Sportu a odjel kompletní sezonu v MS v roce 2016. Byla radost s ním spolupracovat tento rok a přejeme mu fantastickou budoucnost!" Francouz měl navíc, dle dostupných informací, smlouvu s TMG z Kolína nad Rýnem, nikoliv přímo s Tommim Mäkinenem.
Angažmá 28 letého jezdce znamená, že nezbylo místo na Elfyna Evanse. Tým po svém oficiálním oznámení řekl, že s mladým Welšanem stále jedná: "Tým s Elfynem stále jedná. Je zde možnost, že by mohl mít v roce 2016 nějaký program.
Podrobnosti o tom oznámíme, jakmile budeme vědět víc," napsal M-Sport. M-Sport nedávno oznámil, že zvažuje nasazení auta do kategorie WRC2, což by mohla být Evansova šance. Elfyn by také mohl zamířit jako vývojový jezdec k Toyotě (namísto Camilliho), případně, alespoň podle některých zdrojů, přestoupit k Citroënu/PH Sportu a jet vybrané závody s DS3 WRC.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?