V roce 2016 nastoupí Hyundai jako jediný výrobce s kompletně novým World Rally Car. Dle šéfa týmu, Michela Nandana, má nový auto ještě velký vývojový potenciál.
Nová i20 WRC se ale mezitím dostala do specifikace, ve které půjde na homologaci pro MS v rally v roce 2016. Oficiálního představení speciálu bychom se měli dočkat během tohoto měsíce. Tým se sídlem v Alzenau v poslední době zesílil vývojové testy. "Celkem vzato jsem spokojen," říká šéf týmu, Michel Nandan. "Pro novou sezonu jsem plný naděje."
Ohledně očekávané rychlosti nového auta se Nandan nedávno vyjádřil v článku odkazovaném výše. Nová i20 přitom bude WRC autem s asi nejkratším životem. Od roku 2017 totiž začnou platit nová pravidla a Hyundai bude muset vyrukovat s kompletně novým autem. Tedy ne že by přišel s dalším modelem, auto bude s největší pravděpodobností i po roce i20 bázované na silniční i20, ale jinak bude muset být kompletně přepracované. V německém sídle týmu tedy prožijí i rok 2016 plný vývojových prací.
Tým už zahájil přípravu na Rally Monte Carlo - Thierry Neuville včera jezdil na suchém asfaltu:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.