V roce 2016 nastoupí Hyundai jako jediný výrobce s kompletně novým World Rally Car. Dle šéfa týmu, Michela Nandana, má nový auto ještě velký vývojový potenciál.
Nová i20 WRC se ale mezitím dostala do specifikace, ve které půjde na homologaci pro MS v rally v roce 2016. Oficiálního představení speciálu bychom se měli dočkat během tohoto měsíce. Tým se sídlem v Alzenau v poslední době zesílil vývojové testy. "Celkem vzato jsem spokojen," říká šéf týmu, Michel Nandan. "Pro novou sezonu jsem plný naděje."
Ohledně očekávané rychlosti nového auta se Nandan nedávno vyjádřil v článku odkazovaném výše. Nová i20 přitom bude WRC autem s asi nejkratším životem. Od roku 2017 totiž začnou platit nová pravidla a Hyundai bude muset vyrukovat s kompletně novým autem. Tedy ne že by přišel s dalším modelem, auto bude s největší pravděpodobností i po roce i20 bázované na silniční i20, ale jinak bude muset být kompletně přepracované. V německém sídle týmu tedy prožijí i rok 2016 plný vývojových prací.
Tým už zahájil přípravu na Rally Monte Carlo - Thierry Neuville včera jezdil na suchém asfaltu:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?