Hyundai bude jediným týmem, který pro sezonu 2016 připraví nový vůz. I tak ale zůstane Volkswagen dle Michela Nandana, šéfa továrního týmu Hyundai, měřítkem.
Hyundai představí svoji novou i20 WRC veřejnosti 9. prosince ve Frankfurtu nad Monahem. Michel Nandan sice věří rychlosti nového vozu, ale podle něj pravé porovnání dostaneme až v soutěži v Argentině.
"Více budeme vědět až v Argentině. Myslím, že máme dobré možnosti, ale Monte Carlo i Švédsko jsou opravdu specifické soutěže. I když máte auto, které na tom výkonnostně není nejlépe, můžete v Monte Carlu uspět. A pro Mexiko, vzhledem k nadmořské výšce, platí to stejné," říká Nandan.
Hyundai v poslední době již upustil od srovnávacích testů nové i20 WRC s dosluhujícím modelem, i tak je ale šéf týmu spokojen s rychlostí nového vozu. Nandan přitom vždy říkal, že novou i20 WRC nasadí až tehdy, když bude opravdovým vyzyvatelem Pola R WRC. Jenže Volkswagen přes zimu spát určitě také nebude.
"Jsem spokojený s tím, co máme. Ale nevím, co předvedou příští rok oni. Uvedu příklad - vloni jsme byli pomalejší na kilometr zhruba o 0,5 až 0,2 vteřiny [než VW]. A letos zůstal odstup stejný i přesto, že víme, že jsme naše auto zlepšili. Víme, že naši inženýři auto letos zlepšili. Ale rozdíl zůstal stejný. Je zřejmé, že nebudou nečinní," varuje Michel.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?