Hyundai bude jediným týmem, který pro sezonu 2016 připraví nový vůz. I tak ale zůstane Volkswagen dle Michela Nandana, šéfa továrního týmu Hyundai, měřítkem.
Hyundai představí svoji novou i20 WRC veřejnosti 9. prosince ve Frankfurtu nad Monahem. Michel Nandan sice věří rychlosti nového vozu, ale podle něj pravé porovnání dostaneme až v soutěži v Argentině.
"Více budeme vědět až v Argentině. Myslím, že máme dobré možnosti, ale Monte Carlo i Švédsko jsou opravdu specifické soutěže. I když máte auto, které na tom výkonnostně není nejlépe, můžete v Monte Carlu uspět. A pro Mexiko, vzhledem k nadmořské výšce, platí to stejné," říká Nandan.
Hyundai v poslední době již upustil od srovnávacích testů nové i20 WRC s dosluhujícím modelem, i tak je ale šéf týmu spokojen s rychlostí nového vozu. Nandan přitom vždy říkal, že novou i20 WRC nasadí až tehdy, když bude opravdovým vyzyvatelem Pola R WRC. Jenže Volkswagen přes zimu spát určitě také nebude.
"Jsem spokojený s tím, co máme. Ale nevím, co předvedou příští rok oni. Uvedu příklad - vloni jsme byli pomalejší na kilometr zhruba o 0,5 až 0,2 vteřiny [než VW]. A letos zůstal odstup stejný i přesto, že víme, že jsme naše auto zlepšili. Víme, že naši inženýři auto letos zlepšili. Ale rozdíl zůstal stejný. Je zřejmé, že nebudou nečinní," varuje Michel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?