Robert Kubica přiznává, že teď by byl nejhorší čas pro to, aby skončil ve WRC. Polák se nechal dříve slyšet, že zvažuje pro sezonu 2016 jiné možnosti než WRC. Jasným adeptem jsou okruhu, kam by se vrátil. První dvě sezony ve WRC mu totiž vůbec nevyšly.
Jenže Polák zároveň startoval na většině soutěží již dvakrát, a tak by byla škoda získané zkušenosti zahodit. Se sezonou se rozloučil devátým místem z Walesu, jenže nebýt defektu a rozbitého diferenciálu, mohl být v TOP5, cítí jezdec privátního Fordu.
"Abych byl upřímný, tohle by byl asi nejhorší čas pro konec ve WRC. V posledních pěti nebo šesti závodech už jsem se cítil jako vyzrálý jezdec rally. Spousta věcí, co mě dříve strašila, jsou teď pro mě normální, protože jsem je už zažil několikrát," říká Robert Kubica pro 'wrc.com'.
"Když se v autě cítíte lépe, pak také jedete lépe, rychleji a máte opravdový pocit rally jezdce. Zkušenosti, které na každé soutěži získáte, i když musíte pak čekat dalších 12 měsíců, se velmi cení." Kubica už odmítl vyloučit, že příští rok WRC nepojede.
Podmínkou je ale pořádná příprava a zázemí: "Monte Carlo je soutěž, na kterou se musíte pořádně připravit. Chce to hodně testovat za různých podmínek a to si žádá velký rozpočet. Prvně je tedy potřeba podívat se na to, jestli máme tak velký rozpočet. Pokud se budu moci pořádně připravit, pak budu startovat. Jinak zůstanu doma."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?