Kubica stále zvažuje budoucnost - teď je nejhorší čas přestat

Kubica, Robert - Szczepaniak, Maciej
Kubica, Robert - Szczepaniak, Maciej, foto: Red Bull
iM2 20. listopadu 2015 22:02
Sdílej:

Robert Kubica přiznává, že teď by byl nejhorší čas pro to, aby skončil ve WRC. Polák se nechal dříve slyšet, že zvažuje pro sezonu 2016 jiné možnosti než WRC. Jasným adeptem jsou okruhu, kam by se vrátil. První dvě sezony ve WRC mu totiž vůbec nevyšly.

Jenže Polák zároveň startoval na většině soutěží již dvakrát, a tak by byla škoda získané zkušenosti zahodit. Se sezonou se rozloučil devátým místem z Walesu, jenže nebýt defektu a rozbitého diferenciálu, mohl být v TOP5, cítí jezdec privátního Fordu.

"Abych byl upřímný, tohle by byl asi nejhorší čas pro konec ve WRC. V posledních pěti nebo šesti závodech už jsem se cítil jako vyzrálý jezdec rally. Spousta věcí, co mě dříve strašila, jsou teď pro mě normální, protože jsem je už zažil několikrát," říká Robert Kubica pro 'wrc.com'.

"Když se v autě cítíte lépe, pak také jedete lépe, rychleji a máte opravdový pocit rally jezdce. Zkušenosti, které na každé soutěži získáte, i když musíte pak čekat dalších 12 měsíců, se velmi cení." Kubica už odmítl vyloučit, že příští rok WRC nepojede.

Podmínkou je ale pořádná příprava a zázemí: "Monte Carlo je soutěž, na kterou se musíte pořádně připravit. Chce to hodně testovat za různých podmínek a to si žádá velký rozpočet. Prvně je tedy potřeba podívat se na to, jestli máme tak velký rozpočet. Pokud se budu moci pořádně připravit, pak budu startovat. Jinak zůstanu doma."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.