Robert Kubica přiznává, že teď by byl nejhorší čas pro to, aby skončil ve WRC. Polák se nechal dříve slyšet, že zvažuje pro sezonu 2016 jiné možnosti než WRC. Jasným adeptem jsou okruhu, kam by se vrátil. První dvě sezony ve WRC mu totiž vůbec nevyšly.
Jenže Polák zároveň startoval na většině soutěží již dvakrát, a tak by byla škoda získané zkušenosti zahodit. Se sezonou se rozloučil devátým místem z Walesu, jenže nebýt defektu a rozbitého diferenciálu, mohl být v TOP5, cítí jezdec privátního Fordu.
"Abych byl upřímný, tohle by byl asi nejhorší čas pro konec ve WRC. V posledních pěti nebo šesti závodech už jsem se cítil jako vyzrálý jezdec rally. Spousta věcí, co mě dříve strašila, jsou teď pro mě normální, protože jsem je už zažil několikrát," říká Robert Kubica pro 'wrc.com'.
"Když se v autě cítíte lépe, pak také jedete lépe, rychleji a máte opravdový pocit rally jezdce. Zkušenosti, které na každé soutěži získáte, i když musíte pak čekat dalších 12 měsíců, se velmi cení." Kubica už odmítl vyloučit, že příští rok WRC nepojede.
Podmínkou je ale pořádná příprava a zázemí: "Monte Carlo je soutěž, na kterou se musíte pořádně připravit. Chce to hodně testovat za různých podmínek a to si žádá velký rozpočet. Prvně je tedy potřeba podívat se na to, jestli máme tak velký rozpočet. Pokud se budu moci pořádně připravit, pak budu startovat. Jinak zůstanu doma."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?