Tým Malcolma Wilsona by měl příští rok posílit. Lorenzo Bertelli zvažuje, zda-li nerozpustit svůj tým Fuckmatie a místo toho investovat svoje prostředky do vzniku B-týmu M-Sportu. Mezitím se také rozhořel souboj o místa v hlavním týmu pro příští rok.
Továrním jezdcům M-Sportu závěr sezony moc nevyšel - Elfyn Evans byl až 6. (zbrzdil jej defekt) a Ott Tänak havaroval v neděli ráno ze čtvrtého místa. To znamená, že domácí závod M-Sportu moc nevyšel. Oba jezdci navíc jeli s vědomím, že jejich výsledky mohou rozhodnout o jejich budoucnosti v týmu.
"Ještě jsem se [v otázce jezdecké sestavy] nerozhodl. Teď si vezmu čas na to, abych zanalyzoval výkony Otta, Elfyna a pár dalších jezdců. V roce 2016 chceme odstartovat s co možná nejlepší jezdeckou sestavou," řekl Malcolm Wilson po konci soutěže ve Walesu.
Mezitím začaly kolovat zvěsti, že se o spolupráci s M-Sportem zajímá silný sponzor. Podle mnohých jde o italskou značku Prada. Lorenzo Bertelli, který je synem majitelky značky, letos jezdil se soukromým týmem Fuckmatie. Příští rok by ale chtěl pomoci Wilsonovi vybudovat druhý tým M-Sportu.
Pokud by tento záložní tým hodlal nasazovat dva vozy, pak by to mohla být hozená rukavice pro Roberta Kubicu, který se nechal slyšet, že proti továrním týmům nemá se svým soukromým týmem šanci. Na druhou stranu podle jiných informací by měl být tím investorem právě on a společnost Lotos.
Další zdroje uvádějí jako potenciálního investora Yuriyho Protasova a peníze od společnosti Darnitsa. Protasov jezdil letos většinu roku s Fordem Fiesta RRC.
Pozornost budila minulý víkend také rodina Ostbergů - Morten Ostberg, otec Madse, totiž ve Walesu navštívil servisní zázemí M-Sportu. Jeho syn stále nemá u Citroënu pro příští rok nic jistého. Nor už v týmu se sídlem v Cumbrii jezdil v roce 2013. V letech 2011 a 2012 pak používal Ford jako soukromník.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?