Na poslední soutěž roku se přihlásilo 78 jezdců, to je největší startovní pole, jaké za poslední 3 roky ve Walesu uvidíme.
Do soutěže vyrazí hned 18 vozů WRC - překvapivý je další start Stéphana Lefebvra s Citroënem DS3 WRC. V továrním týmu Hyundai dochází k předem avizované změně, když Thierry Neuville uvolňuje svoje místo Haydenovi Paddonovi a sám ustupuje do B týmu. Hyundai nasadí i čtvrtý vůz pro Kevina Abbringa.
Po dlouhé době bychom měli vidět opět Henninga Solberga s Fordem. Příjemným zpestřením jsou přihlášky bratrů Sama a Joshe Moffettových se soukromými Fordy Fiesta RS WRC. V poli WRC2 pojede 21 vozů - Škoda Motorsport nastoupí s dvojicí Tidemand a Kopecký.
STARTOVNÍ LISTINA: zde
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?