Ott Tänak připustil, že jeho budoucnost ve WRC zatím visí na vlásku. Estonec si však nemyslí, že by mohl udělat něco lépe, aby přesvědčil pozorovatele, že si zaslouží další sezonu ve WRC.
V dosavadní sezoně jezdce M-Sportu se střídají vrcholy a pády, ve výsledku mu patří až 10. příčka v šampionátu. Jeho nejlepším výsledkem v aktuální sezoně je třetí místo z Polska. Naposledy ve Španělsku minulý týden havaroval. V pátek, po šotolinové etapě, si držel třetí místo v hodnocení soutěže.
Do konce sezony už zbývá jen jedna rally ve Walesu, serveru 'wrc.com' jezdec prozradil, že stále čeká na to, co bude v přístím roce dělat: "O roce 2016 zatím nic nevím. Ještě nás stále čeká Rally Wales GB a tam musíme ze sebe vydat maximum. Pak se uvidí, jestli dostaneme místo i pro příští rok."
M-Sport zatím jezdeckou sezonu pro rok 2016 nekomentuje. Pokud neseženou Britové silného sponzora, pak by pro ně mohla být varianta pokračovat s Tänakem a Evansem. Pokud by Malcolm Wilson přece jen nějakého sponzora sehnal, pak by si mohl najmout zkušenější jezdce.
Ott Tänak se soustřeďuje na současnost, o budoucnosti nepřemýšlí. Estonec na svého kolegu ztrácí 18 bodů a už na 4 soutěžích v tomto roce nebodoval, přesto se nedomnívá, že by mohl udělat něco lépe, aby přesvědčil svého zaměstnavatele.
"Ať se stane cokoliv, víme, že jsme udělali to nejlepší. Náš vrchol je tam, kde je. To je naše místo v tuto chvíli," říká jezdec. Pro něho jde už o druhou sezonu u M-Sportu, v roce 2012 se mu moc nedařilo a tým jej na konci roku propustil. Rok 2013 a 2014 trávil sbíráním dalších zkušeností a letos dostal další šanci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.