Šéf továrního týmu Volkswagen Motorsport měl o uplynulém víkendu další důvod k radosti a to i přes výpadek největší hvězdy týmu, Sébastiena Ogiera, v poslední zkoušce soutěže. Ve Španělsku totiž jeho tým i přesto zásluhou Andrease Mikkelsena a Jariho-Mattiho Latvaly získal double. Pro Nora se jedná o první vítězství ve WRC.
Sportovní šéf Volkswagenu, Jost Capito, po soutěži také srovnával náladu v jejich týmovém stanu během posledního dne. "Inženýři Jariho-Mattiho a Andrease sedí přímo proti sobě a jejich rysy obličeje se během dne [neděle] několikrát měnily z úsměvu až ke smutku. Bylo opravdu zajímavé vidět tuto řeč těla."
Velkou chválu ale vysekl Capito Mikkelsenovi, v jehož talent vždy věřil: "Letos byl už několikrát hodně blízko. Opravdu až do samotného konce tlačil a nedovolil si žádnou chybu." Zvláště potěšen byl Capito časy Mikkelsena z nedělního dopoledne. "Byly opravdu neuvěřitelně dobré." Mikkelsen si připsal vítězství také na Power Stage.
Vítězství bylo definitivní, až Andeas Mikkelsen a Ola Floene přijeli do servisního parku Volkswagenu. První věcí po vystoupení Nora z auta bylo vzájemné objetí šéfa týmu a jeho svěřence. "Řekl jsem mu, že jsem věřil v to, že to letos dokáže [získat vítězství]. Říkal jsem, že už si to delší dobu zasloužil a že jsme věděli, že letos vyhraje nějakou soutěž."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.