Volkswagen Motorsport dostal pokutu 10 000 EUR od pořadatelů soutěže Tour de Corse - Rallye de France. Sébastien Ogier a Julien Ingrassia totiž v pátek nedodrželi předpisy.
Dvojice vedla soutěž, jenže v polovině RZ3 musela zastavit, aby vyměnila defekt. Jenže přitom zapomněla zmáčknout tlačítko "OK", aby pořadatelé soutěže věděli, že nejde o žádnou nebezpečnou situaci.
Podle komisařů je dost důležité použít toto tlačítko, a tak týmu udělili pokutu. 8 000 EUR je podmínečných a bude je potřeba zaplatit, pokud se tým dopustí stejného prohřešku před koncem sezony 2016 znovu. Zbylé 2 000 EUR musel německý tým zaplatit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.