Volkswagen Motorsport dostal pokutu 10 000 EUR od pořadatelů soutěže Tour de Corse - Rallye de France. Sébastien Ogier a Julien Ingrassia totiž v pátek nedodrželi předpisy.
Dvojice vedla soutěž, jenže v polovině RZ3 musela zastavit, aby vyměnila defekt. Jenže přitom zapomněla zmáčknout tlačítko "OK", aby pořadatelé soutěže věděli, že nejde o žádnou nebezpečnou situaci.
Podle komisařů je dost důležité použít toto tlačítko, a tak týmu udělili pokutu. 8 000 EUR je podmínečných a bude je potřeba zaplatit, pokud se tým dopustí stejného prohřešku před koncem sezony 2016 znovu. Zbylé 2 000 EUR musel německý tým zaplatit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.