Elfyn Evans je velkým překvapením probíhající soutěže na Korsice. Na poslední etapě této rally může jet bez jakýchkoliv svazujících příkazů. Podpořil jej v tom týmový šéf, Malcolm Wilson. O body pro tým se prý Evans starat nemusí.
Šéf a majitel týmu M-Sport, Malcolm Wilson, dnes řekl: "Výsledek jde do popředí. Zajet co možná nejlepší výsledek, to je pro mě a tým důležitější než body do hodnocení konstruktérů v MS," řekl na sobotní tiskové konferenci na otázku, jestli by si teď měl Velšan soustředit na získání druhého místa a tedy přísun solidní porce bodů.
M-Sportu aktuálně patří v hodnocení MS mezi konstruktéry čtvrté místo, nicméně na Citroën a Hyundai mu moc nechybí. Evans ale nemusí zítra jet nějakou udržovací etapu, ale může na to pořádně šlápnout. Jeho nejlepším umístěním ve WRC je doposud třetí místo z letošní Argentiny.
Před poslední etapou Tour de Corse ztrácí Evans na vedoucího Latvalu dvě sekundy. Dle Wilsona se v této situaci dá dělat pouze jediné: Jet na plný plyn. "Budeme se snažit tlak na Jariho-Mattiho udržovat," řekl Elfyn Evans. Co víc si před zítřkem přát?
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.