Elfyn Evans je velkým překvapením probíhající soutěže na Korsice. Na poslední etapě této rally může jet bez jakýchkoliv svazujících příkazů. Podpořil jej v tom týmový šéf, Malcolm Wilson. O body pro tým se prý Evans starat nemusí.
Šéf a majitel týmu M-Sport, Malcolm Wilson, dnes řekl: "Výsledek jde do popředí. Zajet co možná nejlepší výsledek, to je pro mě a tým důležitější než body do hodnocení konstruktérů v MS," řekl na sobotní tiskové konferenci na otázku, jestli by si teď měl Velšan soustředit na získání druhého místa a tedy přísun solidní porce bodů.
M-Sportu aktuálně patří v hodnocení MS mezi konstruktéry čtvrté místo, nicméně na Citroën a Hyundai mu moc nechybí. Evans ale nemusí zítra jet nějakou udržovací etapu, ale může na to pořádně šlápnout. Jeho nejlepším umístěním ve WRC je doposud třetí místo z letošní Argentiny.
Před poslední etapou Tour de Corse ztrácí Evans na vedoucího Latvalu dvě sekundy. Dle Wilsona se v této situaci dá dělat pouze jediné: Jet na plný plyn. "Budeme se snažit tlak na Jariho-Mattiho udržovat," řekl Elfyn Evans. Co víc si před zítřkem přát?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.