Elfyn Evans je velkým překvapením probíhající soutěže na Korsice. Na poslední etapě této rally může jet bez jakýchkoliv svazujících příkazů. Podpořil jej v tom týmový šéf, Malcolm Wilson. O body pro tým se prý Evans starat nemusí.
Šéf a majitel týmu M-Sport, Malcolm Wilson, dnes řekl: "Výsledek jde do popředí. Zajet co možná nejlepší výsledek, to je pro mě a tým důležitější než body do hodnocení konstruktérů v MS," řekl na sobotní tiskové konferenci na otázku, jestli by si teď měl Velšan soustředit na získání druhého místa a tedy přísun solidní porce bodů.
M-Sportu aktuálně patří v hodnocení MS mezi konstruktéry čtvrté místo, nicméně na Citroën a Hyundai mu moc nechybí. Evans ale nemusí zítra jet nějakou udržovací etapu, ale může na to pořádně šlápnout. Jeho nejlepším umístěním ve WRC je doposud třetí místo z letošní Argentiny.
Před poslední etapou Tour de Corse ztrácí Evans na vedoucího Latvalu dvě sekundy. Dle Wilsona se v této situaci dá dělat pouze jediné: Jet na plný plyn. "Budeme se snažit tlak na Jariho-Mattiho udržovat," řekl Elfyn Evans. Co víc si před zítřkem přát?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?