Ačkoliv Elfyn Evans v Austrálii opět zůstal za očekáváními, tak jeho šéf, Malcolm Wilson, ukončil veškeré spekulace, které se objevily, dle kterých měl být Velšan těsně před vyhazovem.
Malcolm Wilson teď ale potvrdil, že Elfyn Evans letošní sezonu ve WRC zcela jistě dokončí s M-Sportem, ačkoliv jeho výkon v Austrálii byl zklamáním. Evans soutěž v New South Wales dokončil až jako devátý a byl výrazně pomalejší než jeho týmový kolega, Ott Tänak.
Je fér ale přiznat, že mladík měl s vozem na soutěži v okolí Coffs Harbour problémy, na které se teď M-Sport ve své bázy v Cumbrii snaží najít řešení. Medii v posledních dnech proběhla zpráva, že by Wilson mohl na poslední tři soutěže roku, ve kterých chce ještě s Hyundai a Citroënem zabojovat o celkově druhé místo mezi týmy, Evanse nahradit za někoho jiného. M-Sport je aktuálně v pořadí až čtvrtý, na druhý Hyundai však ztrácí pouze 29 bodů.
"Řekl jsem mu, že by neměl poslouchat tyhle kecy, že bude údajně propuštěn," říká Malcolm Wilson. "To nebude. Mohu mu garantovat, že bude i na posledních třech soutěžích roku sedět v autě. Ovšem musíme vidět pár změn. Ott odvedl dobrou práci. Takže můžeme vidět, čeho je auto schopné."
Mezi jezdci je Evans na sedmém místě, dva body před Tänakem, který neměl zrovna povedený vstup do sezony. Pak ale v dubnu v Argentině vyjel podium a od té doby získal v následujících šesti závodech hned 49 bodů. Evans ze stejných soutěží vytěžil jen 22 bodů.
"Nevím, co bylo za problém. Prostě jsem se v autě necítil dobře. Ztrácel jsem. Byl to velmi, velmi těžký podnik. Měli jsme štěstí, že jsme za těchto okolností přestáli noční zkoušku - hodně štěstí, bylo to těsné. Teď ale pojedeme domů, abychom porozuměli tomu, co se stalo, a abychom už takový další podnik nezažili," řekl po soutěži Elfyn Evans.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.