Ačkoliv Elfyn Evans v Austrálii opět zůstal za očekáváními, tak jeho šéf, Malcolm Wilson, ukončil veškeré spekulace, které se objevily, dle kterých měl být Velšan těsně před vyhazovem.
Malcolm Wilson teď ale potvrdil, že Elfyn Evans letošní sezonu ve WRC zcela jistě dokončí s M-Sportem, ačkoliv jeho výkon v Austrálii byl zklamáním. Evans soutěž v New South Wales dokončil až jako devátý a byl výrazně pomalejší než jeho týmový kolega, Ott Tänak.
Je fér ale přiznat, že mladík měl s vozem na soutěži v okolí Coffs Harbour problémy, na které se teď M-Sport ve své bázy v Cumbrii snaží najít řešení. Medii v posledních dnech proběhla zpráva, že by Wilson mohl na poslední tři soutěže roku, ve kterých chce ještě s Hyundai a Citroënem zabojovat o celkově druhé místo mezi týmy, Evanse nahradit za někoho jiného. M-Sport je aktuálně v pořadí až čtvrtý, na druhý Hyundai však ztrácí pouze 29 bodů.
"Řekl jsem mu, že by neměl poslouchat tyhle kecy, že bude údajně propuštěn," říká Malcolm Wilson. "To nebude. Mohu mu garantovat, že bude i na posledních třech soutěžích roku sedět v autě. Ovšem musíme vidět pár změn. Ott odvedl dobrou práci. Takže můžeme vidět, čeho je auto schopné."
Mezi jezdci je Evans na sedmém místě, dva body před Tänakem, který neměl zrovna povedený vstup do sezony. Pak ale v dubnu v Argentině vyjel podium a od té doby získal v následujících šesti závodech hned 49 bodů. Evans ze stejných soutěží vytěžil jen 22 bodů.
"Nevím, co bylo za problém. Prostě jsem se v autě necítil dobře. Ztrácel jsem. Byl to velmi, velmi těžký podnik. Měli jsme štěstí, že jsme za těchto okolností přestáli noční zkoušku - hodně štěstí, bylo to těsné. Teď ale pojedeme domů, abychom porozuměli tomu, co se stalo, a abychom už takový další podnik nezažili," řekl po soutěži Elfyn Evans.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.