Nepříjemná zpráva dnes přišla z tábora Lorenza Bertelliho. Ital ani bohužel neodstartuje do Rally Deutschland.
Pro italského soukromníka, Lorenza Bertelliho, skončila letošní soutěž WRC v Německu ještě před svým startem. Pilot jedné z mála aktuálních verzí Fordu Fiesta RS WRC musel svůj start vzdát ještě před začátkem soutěže.
Ital už od začátku týdne bojuje pravděpodobně s otravou z jídla. Na seznamovacích jízdách tak nestihl ani projet všechny úseky. Kromě jiného třeba nestihl natrénovat ani královskou zkoušku "Panzerplatte lang". Za těchto okolností je odřeknutí startu jeví jako nejrozumnější východisko ze situace.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.